Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 18:25En mara per sko eller t.o.m. 3 maror per sko verkar ju som en våt dröm för skotillverkarna. För mig skulle det innebära att jag vore tvungen att kassera 2-5 sprillans nya skor per tävling. Glöm det. Ett par bra skor håller utan vidare i 200 mil. Skulle de
En mara per sko eller t.o.m. 3 maror per sko verkar ju som en våt dröm för skotillverkarna. För mig skulle det innebära att jag vore tvungen att kassera 2-5 sprillans nya skor per tävling. Glöm det. Ett par bra skor håller utan vidare i 200 mil. Skulle de
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 19:21Mycket intressant att läsa alla era svar!
Verkar ju vara lite olika bud även här, men det lutar nog åt en tripp till sportaffären för mig. Och då ska jag testa ett nytt märke också. Har ju som sagt börjat släppa sömmar och bli ett par revor på ovansidan
Mycket intressant att läsa alla era svar!
Verkar ju vara lite olika bud även här, men det lutar nog åt en tripp till sportaffären för mig. Och då ska jag testa ett nytt märke också. Har ju som sagt börjat släppa sömmar och bli ett par revor på ovansidan
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 19:35Marie.
Du chansar när du köper nya skor.Största anledningen till att jag använder skor längre än vad skotillverkarna vill är just att slippa skador.
Lär ha kutat en hel del och aldrig blivit skadad på grund av skor.
Har jag gjort dåligt skoköp ( Asics
Marie.
Du chansar när du köper nya skor.
Största anledningen till att jag använder skor längre än vad skotillverkarna vill är just att slippa skador.
Lär ha kutat en hel del och aldrig blivit skadad på grund av skor.
Har jag gjort dåligt skoköp ( Asics
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 19:50K-G.
Förstår vad du menar. Och det verkar ju funka ypperligt för dig!
Jag försöker också lyssna väldigt noga på min kropp för att inte dra på mig skador. Men det känns som om jag ganska lätt kan skada mig, fick tjafs med benhinnorna efter att ha backt
K-G.
Förstår vad du menar. Och det verkar ju funka ypperligt för dig!
Jag försöker också lyssna väldigt noga på min kropp för att inte dra på mig skador. Men det känns som om jag ganska lätt kan skada mig, fick tjafs med benhinnorna efter att ha backt
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 20:15Marie.
Du tycks vara ganska van att springa.
Medlem i en klubb kanske?
Känner kanske någon du litar på vad gäller löpning?
Fråga.Ett udda sätt är att köpa på REA.
Då kan man köpa 3 par i stället för 1 för samma pris.
Givetvis skor som känns bekväma.
Nå
Marie.
Du tycks vara ganska van att springa.
Medlem i en klubb kanske?
Känner kanske någon du litar på vad gäller löpning?
Fråga.
Ett udda sätt är att köpa på REA.
Då kan man köpa 3 par i stället för 1 för samma pris.
Givetvis skor som känns bekväma.
Nå
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 21:00Vet 1 som sade "Byt efter 1 år,eller 100 mil"..
Vet 1 som sade "Byt efter 1 år,eller 100 mil"..
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 21:20En fråga som anknyter; jag får en känsla av att det är på våren som "alla" springrelaterade skor kommer, och att de skor som finns till försäljning nu är de som kom i våras. Från och med förra året har jag ett par skor för vår-sommar-höst och ett par vint
En fråga som anknyter; jag får en känsla av att det är på våren som "alla" springrelaterade skor kommer, och att de skor som finns till försäljning nu är de som kom i våras. Från och med förra året har jag ett par skor för vår-sommar-höst och ett par vint
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 21:29Susanne: Beror lite på om jag hittar några sköna nu när det blir höst och alla skor reas ut. Mina fötter och kropp är inte speciellt kinkiga när det gäller skor så länge det inte är de mest dämpade (De mest dämpade jag har just nu är DS-Trainer, vilka jag
Susanne: Beror lite på om jag hittar några sköna nu när det blir höst och alla skor reas ut. Mina fötter och kropp är inte speciellt kinkiga när det gäller skor så länge det inte är de mest dämpade (De mest dämpade jag har just nu är DS-Trainer, vilka jag
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 22:24Det är lustigt där om "bra skor" som det pratas om här, och att ett par "bra skor" håller i 100-200-300 mil, 1 år, 2 år, och så vidare.
Hur vet man att skon är bra? Ett ganska oanvändbart mått om ni frågar mig. 🙂
Det är lustigt där om "bra skor" som det pratas om här, och att ett par "bra skor" håller i 100-200-300 mil, 1 år, 2 år, och så vidare.
Hur vet man att skon är bra? Ett ganska oanvändbart mått om ni frågar mig. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 22:37Malin: En bra sko för mig är en jag inte märker att jag har på fötterna 😉
Malin: En bra sko för mig är en jag inte märker att jag har på fötterna 😉