Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 22:48Vad bra, då har vi åtminstone en definition av vad en bra sko är (kanske två förresten, en bra sko ska ju tydligen hålla länge också) 😉
Vad bra, då har vi åtminstone en definition av vad en bra sko är (kanske två förresten, en bra sko ska ju tydligen hålla länge också) 😉
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 07:28Fasen också vad jag har svårt att bestämma mig! :/
Kanske bara min kropp som muttrar lite nu när jag kört igång den igen efter att ha varit sjuk och haft ett uppehåll? Som min sambo sa igår, jag är ju inte så jättetung heller (55 kg) och då håller nog s
Fasen också vad jag har svårt att bestämma mig! :/
Kanske bara min kropp som muttrar lite nu när jag kört igång den igen efter att ha varit sjuk och haft ett uppehåll? Som min sambo sa igår, jag är ju inte så jättetung heller (55 kg) och då håller nog s
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 08:03+1 till Micke.
+1 till Micke.
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 08:30Jag tycker du ska köpa nya och som nån i tråden sa, varva. Inte använda dom nya i loppet, utan successivt springa in dom nya. Kanske dubba dom gamla och använda dom när underlaget så kräver.
Jag tycker du ska köpa nya och som nån i tråden sa, varva. Inte använda dom nya i loppet, utan successivt springa in dom nya. Kanske dubba dom gamla och använda dom när underlaget så kräver.
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 08:49Dubba dom gamla?
Hur och med vilken utrustning gör man det?
Dubba dom gamla?
Hur och med vilken utrustning gör man det?
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 08:55Nästan lite avis på er som kan välja och vraka bland olika modeller och märken av skor. Den lyxen har inte alla.
Ursprungsfrågan om hur länge de håller är enligt min erfarenhet beroende på väldigt många faktorer. Hur tung användaren är, var skorna använ
Nästan lite avis på er som kan välja och vraka bland olika modeller och märken av skor. Den lyxen har inte alla.
Ursprungsfrågan om hur länge de håller är enligt min erfarenhet beroende på väldigt många faktorer. Hur tung användaren är, var skorna använ
Quote from ellen olsson on 18 August 2010, 09:03Peter: Du lämnar in dem till någon som dubbar däck. De har utrustning och kunskap.
Peter: Du lämnar in dem till någon som dubbar däck. De har utrustning och kunskap.
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 09:09Dubbalternativ:
http://bilofritid.se.dinstudio.se/gallery2_95.html
http://www.best-grip.se/Shop/Index.php?sArtId=1000
Dubbalternativ:
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 09:30Rolle 40-50 mil på ett par verkar väldigt lite. Säker på att du väljer rätt skor?
Rolle 40-50 mil på ett par verkar väldigt lite. Säker på att du väljer rätt skor?
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 09:57@Anders Som jag skrev/antydde: har inte mycket att välja på. Barfota är iofs ett alternativ som provas. 🙂
Skor har ibland en märkning typ 85 kg
Har ännu inte funnit några med märkningen 95- 110 kg...
Det verkar helt enkel gö
@Anders Som jag skrev/antydde: har inte mycket att välja på. Barfota är iofs ett alternativ som provas. 🙂
Skor har ibland en märkning typ 85 kg
Har ännu inte funnit några med märkningen 95- 110 kg...
Det verkar helt enkel gö