Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur sent är det för sent?
You need to log in to create posts and topics.

Igår kväll hade jag tänkt träna eller springa, men läggning av barn och så tog för lång tid så när jag skulle börja fundera på att ta på kläderna och dra iväg, då var klockan fem över nio. Eller lite till ...
Frågade maken är det för sent att sticka ut nu

Jag förstår nog inte...Om du ser vart du sätter fötterna, vädret känns ok och du har orken, vem bestämmer då att man bara får träna mellan 14-20??

Jag sprang i vintras i snö, mörk,halt och minusgrader...då var kl.5 på em och ingen sa att det var för sen

Den enda jag tycker med att motionera sent är att det är svårt att somna direkt efter, man är ju så proppad med endorfiner 🙂

Ingen "bestämmer", däremot så kanske jag tar goda råd (i förhoppningen att de är goda) ibland. Många sägs vara rädda för att ge sig ut och springa öht, och mest sena kvällar nätter, därför jag undrar hur rädda vi är. Är vi rädda? Eller man kan ha en gräns

På sommaren tycker jag absolut du kan springa ut senare. Jag trodde först du syftade på tide som i att hinna sova lite innan man ska upp och jobba, mnen 21 igår hade varit kanon att springa, då är ju solen borta med sin värme, svalt och skönt! =)

Ta mob

Folk säger "att du törs" till mig också ibland, men allt beror på var man är och annat. Jag är nog mest rädd att det ska ta mig halva natten att varva ner och kunna somna om jag springer för sent. I skogen i ensamhet när det skymmer är nog min gräns. I be

O jag har telefon med mig, tänker mig om man skulle stuka en fot eller ngt längst bort i spåret ... då står jag ut med att ha den med!

Ok Lingling då förstår jag frågan lite bättre..

Om vi säger så här då...En del tycker det känns obehagligt att springa själv på elljusspåret mitt på dagen ...en del bekymrar sig inte om att springa på kvällarna (läs Mia) ...jag tycker det verkar farligar

kan inte redigera tydligen så jag tillägger:

Jag kan bli nervös när jag är ensam, men värre om en person till är i spåren...? tiden bestämmer inte hur nervös jag är, lika illa en söndagsförmiddag, det är ensamheten som stör!

Ta mobilen med dig om du bli

Nej, jag är inte särskilt lättskrämd, jag har alltid förlitat mig på att mina lungors fulla kraft är ganska stor bl a ...
Å andra sidan kan man vara dumdristig, kanske i realiteten är det - men jag har aldrig hört att ngt hänt där jag springer.

Sedan är