Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur sent är det för sent?
You need to log in to create posts and topics.

Nej, 39 minuter! och det är inte fulla 6 km, blir 5,8 drygt. Jag gick bitvis för jag var mer ute efter att vara ute och hålla benen igång och hålla hög puls länge. Hade tänkt göra ett varv till men värmen höll på att knäcka mig kändes det som!

det är jättebra ändå, vill du ha en referens så sprang jag vårruset (med lite gång) på 34 min, och då var det ett lopp! 🙂 ca 4,8 km dessutom bara!

Jag trro du har en jättebra grundkondition att bygga på! det är inte många som kan springa sådär utan vid

Absolut inte försent kl 21. Som nån av er sa. Det är ju helljust ännu
och solen skiner. Dagen har svalnat. Precis.. på vintern tvingar man sej ju ut kl 5 nermörkt halt och kallt. Bor man i Norrland kan man ju springa dygnet runt. Nej, ut och spring när ni

Fast vinterlöpning fem på eftermiddagen har jag inte kommit till, jag springer ju inte alls egentligen 😉
Vintertid är det ju halt och eländigt och F för alla som springer i plöjda skidspår!
Nej, vintertid har jag gått på pass-gympa och sånt, så då har j

Jag tycker att nio är försent! Men det beror mest på att jag blir uppe i varv efter träningen, så jag kan inte sova efter... tar minst tre timmar efter träning tills jag kan somna, och ja, ett blir försent när man ska upp sex... 🙂

Men prova för all del!

Hej
Jag brukar inte ge mig ut och springa före 21.30 på kvällarna under sommaren. Dels för att barnen sover då, men också för att det är svalare och man orkar lite mer.
Sen som någon sa att det är svårt att somna direkt....ja, men sitter man ner och str

I lördags hade jag en liten vilodag för att mitt knävärkte så att jag nästan grät, vilket förmodligen berodde på stelhet för att jag rörde på mig förlite, DOH!
I vilket fall, när kvällen kom och jag kom till lite mer insikt om varför jag kanske hade ont s

Ofta är det faktiskt väldigt lugnt mitt i natten, jag har gått en hel del nattpromenader. Men inte nuförtiden ... numera blir det inte så mkt anledning.

Hunden? Vad är det för sort? att ha en hund med för mkt skyddsinstinkt kan vara ett problem snarare,

Det är en bordercollie/labrador.
Hon är lite defensive, mot andra hundar åtminstonde.
Men sedan vet man inte vad ens hund kan göra förän man hamnar i en situation liksom. För det går inte att lura dem heller.
Men jag tror att om jag skulle bli riktigt rä

Men då är hon ju iaf halvstor? tror att hon nog fungerar rätt avskräckande. Nej hur hundar reagerar eller när de uppfattar ngt som ett hot är inte så lätt att förutse.