Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur sent är det för sent?
You need to log in to create posts and topics.

på sommaren tycker jag nio ändå är en bra tid om du frågar mig. Bra när barnen lagt sig, du ska varva ned i spåret... kanske somnar du inte direkt sen men du mår bra av träningen! 🙂

Som Anna A skriver, på sommaren är det perfekt att ge sig ut på kvällen. Då har det svalnat, det är fortfarande ljust, barnen sover så du kan vara ute så länge du vill, möjligen missar du någon SVT-repris på TV. Du hoppar ju inte direkt i säng efter passe

Här i Sthlm kan det vara svårt att få halltider, och minns en säsong då vi hade innebandyträning mellan 21.30-23. Vidrigt!!!
Svårt att varva ner när man kommer hem..

Men nu på sommaren springer jag gärna efter 9. Däremot skulle jag aldrig ge mig ut själ

För några veckor sen när det var trettio grader varmt, väntade jag till kl 22.30 innan jag gav mig ut. Jag studerar så jag kunde ställa om dygnet lite och sova längre på morgonen och slippa sova i en bastu..

Jag har väl aldrig varit rädd för att bli påho

Lingling, Du har lösningen på problemet "småbarn-träning" dvs träna när ungarna har lagt sig. Det är enda chansen och jag tar till vara på den. Häromkvällen sprang jag ut vid 21 och kom tillbaka vid 22, trött, svettig men supernöjd. Maken fick en glad fru

Pust! Nu har jag varit ute och lunchsprungit precis, som ett "straff" för att jagh maskade igår 😉 Nej men ta igen det, ikväll kommer det folk och vi ska packa osv ... så det var nu eller låta bli - men vilket straff, det är VARMT och jobbigt, fy tusan. D

jag trro jag äger en sån... 🙂 brukar se den när jag ska dammsuga, den står tydligen i samma skåp. Har dock aldrig använt den. Gillar skrynkelmodet som varit nu och skrynkelfria kläder i övrigt! 😉

Lingling, det händer grejer mitt på dan med. Så låt inte rädslan styra dig när det nu inte var grejen från början!

Hur många varv runt blev det? tänk på vätskan extra mkt nu!

Sex varv. och jag har tankat:) Både flytande och fast (Thaicurry ...).

6 km på 30 min? det är ju himla bra! 🙂