Quote from Catharina Brattlin on 2 June 2010, 16:04Tack för tipset Olle! 🙂
Du må tro att jag tänker läsa det! För, motståndare som jag är, så är jag dock inte främmande för att lära mig nytt. Som kanske går stick i stäv med vad sjukgymnaster och ortopedläkare hittills har berättat för mig i min iver at
Tack för tipset Olle! 🙂
Du må tro att jag tänker läsa det! För, motståndare som jag är, så är jag dock inte främmande för att lära mig nytt. Som kanske går stick i stäv med vad sjukgymnaster och ortopedläkare hittills har berättat för mig i min iver at
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 19:33Helt underbar debatt - Som vanligt!
Själv vill jag givetvis slå ett slag för min helt nya stora passion - Obanat i tunna icke uppbyggda terrängskor, just så som VJ skriver. ALLT tränas på en gång så man slipper en massa träliga styrkeövningar som säkert
Helt underbar debatt - Som vanligt!
Själv vill jag givetvis slå ett slag för min helt nya stora passion - Obanat i tunna icke uppbyggda terrängskor, just så som VJ skriver. ALLT tränas på en gång så man slipper en massa träliga styrkeövningar som säkert
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 20:19Jag håller med, obanad terräng är grymt kul! Men svårare att springa i än på stigar såklart, så man får ta det försiktigt när man är ovan 🙂
Jag håller med, obanad terräng är grymt kul! Men svårare att springa i än på stigar såklart, så man får ta det försiktigt när man är ovan 🙂
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 23:44vad räknas som obanat? får det vara småstigar? småstigar är ju sjukt mjuka och ganska roliga när man måste hoppa över rötter och välja vilken sida av lerpölen man ska ta. mycket roligare än löpspår. vad finns det för risker förutom att snubbla och trampa
vad räknas som obanat? får det vara småstigar? småstigar är ju sjukt mjuka och ganska roliga när man måste hoppa över rötter och välja vilken sida av lerpölen man ska ta. mycket roligare än löpspår. vad finns det för risker förutom att snubbla och trampa
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 10:39För mig är obanad terräng helt utan stigar, till exempel en kraftledningsgata eller kompasskurs bara rakt ut i skogen:)
För mig är obanad terräng helt utan stigar, till exempel en kraftledningsgata eller kompasskurs bara rakt ut i skogen:)
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 12:20Risk 1 av 1000: Springa vilse.
Risk 1 av 1000: Springa vilse.
Quote from Funbeat user on 4 June 2010, 12:49Inte om man är orienterare som har med sig karta och kompass;)
Inte om man är orienterare som har med sig karta och kompass;)
Quote from Funbeat user on 4 June 2010, 13:03Lol! Jag har så dåligt lokalsinne att det behövs GPS - Minst!
Lol! Jag har så dåligt lokalsinne att det behövs GPS - Minst!