Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 07:56" Det finns säkert en massa fördelar med att ha med en mobil, men tänk så skönt att INTE ha med en mobil! Någon kan ju - Gud förbjude - ringa på den... 😉 Jag tycker det är så skönt att inte kunna bli nådd.
"
det förutsätter ju att folk faktist ringer
" Det finns säkert en massa fördelar med att ha med en mobil, men tänk så skönt att INTE ha med en mobil! Någon kan ju - Gud förbjude - ringa på den... 😉 Jag tycker det är så skönt att inte kunna bli nådd.
"
det förutsätter ju att folk faktist ringer
Quote from Camilla Höög on 15 April 2010, 09:21Ett första förband är standardutrustning också. Om man stukar foten så gäller det att få på ett tryckförband kvickt för att korta ner läktiden.
Ett första förband är standardutrustning också. Om man stukar foten så gäller det att få på ett tryckförband kvickt för att korta ner läktiden.
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 12:02Peter P, jag har sprungit med min laptop på ryggen (i löpryggan då, förstås) men det sög. Men det är säkert bra benträning... Kan du inte låsa in den på jobbet och bara ta ett USB stick med det du jobbar med om du måste jobba klart hemma?
Peter P, jag har sprungit med min laptop på ryggen (i löpryggan då, förstås) men det sög. Men det är säkert bra benträning... Kan du inte låsa in den på jobbet och bara ta ett USB stick med det du jobbar med om du måste jobba klart hemma?
Quote from Galderma Fritidsförening on 15 April 2010, 12:05Det är sällan någon ringer mig så mobilen stör mig inte under löpturen. Den ligger snällt och tyst (inställd på ljudlös) i ryggfickan på mitt sports holster från Urban Tool under hela turen. 🙂 Och även om det skulle ringa så skulle jag inte svara, det f
Det är sällan någon ringer mig så mobilen stör mig inte under löpturen. Den ligger snällt och tyst (inställd på ljudlös) i ryggfickan på mitt sports holster från Urban Tool under hela turen. 🙂 Och även om det skulle ringa så skulle jag inte svara, det f
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 14:09Jag skulle inte våga springa med laptopen pga allt skumpande som hårddisken troligtvis inte är helt lycklig över. USB-minne för att frakta de viktiga filerna eller någon slags uppkoppling mot jobbservern hemifrån borde lösa problemet om man har dator hemm
Jag skulle inte våga springa med laptopen pga allt skumpande som hårddisken troligtvis inte är helt lycklig över. USB-minne för att frakta de viktiga filerna eller någon slags uppkoppling mot jobbservern hemifrån borde lösa problemet om man har dator hemm
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 14:16Min laptop brukar få åka med i packväskan på motorcykeln. Där skumpar det ofta än mer hårdhänt även om min s.k off-road inte körs så mycket vid sidan av vägen, men jag tror inte heller det är en höjdare att löpa med laptop.
Jag föredrar att ha samma dator
Min laptop brukar få åka med i packväskan på motorcykeln. Där skumpar det ofta än mer hårdhänt även om min s.k off-road inte körs så mycket vid sidan av vägen, men jag tror inte heller det är en höjdare att löpa med laptop.
Jag föredrar att ha samma dator
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 16:29Jag brukar även ha med mig ett par kryckor och några gipsrullar, för det är jättebra att ha om man ramlar och bryter benet. 😉
Jag brukar även ha med mig ett par kryckor och några gipsrullar, för det är jättebra att ha om man ramlar och bryter benet. 😉
Quote from Elias Engqvist on 15 April 2010, 17:23...och en ambulans som rullar efter för säkerhets skull!
...och en ambulans som rullar efter för säkerhets skull!
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 17:49Jag gillar att leva farligt, så mobilen får va hemma;)
Jag gillar att leva farligt, så mobilen får va hemma;)
Quote from Galderma Fritidsförening on 15 April 2010, 19:48Hårddisken borde det inte vara någon fara med så länge den inte är igång...
Hårddisken borde det inte vara någon fara med så länge den inte är igång...