Quote from Elias Engqvist on 14 April 2010, 21:41Du får väl fundera på nya tights då? Är det inte fint då man har en ursäkt att shoppa?
Du får väl fundera på nya tights då? Är det inte fint då man har en ursäkt att shoppa?
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 21:49Jag har bara med mig en nyckel och den lägger jag i fickan bak på tightsen. Aldrig i livet att jag skulle släpa med mig mobilen. Jag har sprungit massvis i skogen och aldrig haft mobilen med sig. Och ja, jag sprang även på den tiden då mobiltelefonerna sa
Jag har bara med mig en nyckel och den lägger jag i fickan bak på tightsen. Aldrig i livet att jag skulle släpa med mig mobilen. Jag har sprungit massvis i skogen och aldrig haft mobilen med sig. Och ja, jag sprang även på den tiden då mobiltelefonerna sa
Quote from Elias Engqvist on 14 April 2010, 22:14Man kan vilja ha med sig mobilen för att lyssna på musik eller som GPS-tracker också!
Man kan vilja ha med sig mobilen för att lyssna på musik eller som GPS-tracker också!
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 22:26Vad hjälper det att ha tänkt väg uppskriven hemma om man bor själv? Ska man ligga i skogen med brutet ben ända tills någon börjar sakna en och bryter sig in i lägenheten och hittar kartan?
Sedan är det ju inte alltid som man följer den runda man tänkt ta
Vad hjälper det att ha tänkt väg uppskriven hemma om man bor själv? Ska man ligga i skogen med brutet ben ända tills någon börjar sakna en och bryter sig in i lägenheten och hittar kartan?
Sedan är det ju inte alltid som man följer den runda man tänkt ta
Quote from Catharina Brattlin on 14 April 2010, 22:31"Att stå mitt ute i ingenstans med en stendöd bil utan tillgång till telefon är inte toppenkul."
Påminner mig om min äldste sons fråga, när nyinköp av mobil till honom diskuterades:
"Mamma, HUR kunde ni klara er utan mobiltelefoner förr i tiden??"
Ja,
"Att stå mitt ute i ingenstans med en stendöd bil utan tillgång till telefon är inte toppenkul."
Påminner mig om min äldste sons fråga, när nyinköp av mobil till honom diskuterades:
"Mamma, HUR kunde ni klara er utan mobiltelefoner förr i tiden??"
Ja,
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 22:32Det finns säkert en massa fördelar med att ha med en mobil, men tänk så skönt att INTE ha med en mobil! Någon kan ju - Gud förbjude - ringa på den... 😉 Jag tycker det är så skönt att inte kunna bli nådd.
Det finns säkert en massa fördelar med att ha med en mobil, men tänk så skönt att INTE ha med en mobil! Någon kan ju - Gud förbjude - ringa på den... 😉 Jag tycker det är så skönt att inte kunna bli nådd.
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 22:34Jag har hört att det går att stänga av mobiltelefoner... 😉
Jag har hört att det går att stänga av mobiltelefoner... 😉
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 22:36*silent mode* 🙂
Fast i mitt fall behövs det inte för den ligger i en påse i perfektafickan på ryggen så jag hör den ändå inte eftersom den är inställd på inomhus-läge, dvs hyfsat diskret. Jag märker varken vibrationer eller ringsignal.
Visst är det tu
*silent mode* 🙂
Fast i mitt fall behövs det inte för den ligger i en påse i perfektafickan på ryggen så jag hör den ändå inte eftersom den är inställd på inomhus-läge, dvs hyfsat diskret. Jag märker varken vibrationer eller ringsignal.
Visst är det tu
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 22:37Staffan: Då måste man ju kunna sin PIN-kod...?! Nä, det verkar svårt...
Staffan: Då måste man ju kunna sin PIN-kod...?! Nä, det verkar svårt...
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 23:24Annica, det är en väldig tur! Valfrihet är verkligen en väldigt bra idé. 🙂
Annica, det är en väldig tur! Valfrihet är verkligen en väldigt bra idé. 🙂