Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 12:24Kom just på en annan fördel med att ha med sig mobilen. Jag kan stanna när jag vill och plåta med den inbyggda kameran, alltifrån ekorrar som kommer skuttande till de första snödropparna och krokusarna eller vackra fåglar.
Fast så har jag ju inte heller
Kom just på en annan fördel med att ha med sig mobilen. Jag kan stanna när jag vill och plåta med den inbyggda kameran, alltifrån ekorrar som kommer skuttande till de första snödropparna och krokusarna eller vackra fåglar.
Fast så har jag ju inte heller
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 12:24tack för alla tips! Jag ska definitivt prova på några av de! Personligen tycker jag det känns säkert att ha med sig mobilen om man springer ensam i skogen kvällstid, om något skulle hända vill jag kunna ringa någon. Kanske ett sånt bälte skulle vara en br
tack för alla tips! Jag ska definitivt prova på några av de! Personligen tycker jag det känns säkert att ha med sig mobilen om man springer ensam i skogen kvällstid, om något skulle hända vill jag kunna ringa någon. Kanske ett sånt bälte skulle vara en br
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 13:00Samma funktioner i släptåg anno 1987 som idag: NMT450, "freestyle", och 3000 låtar på kassettband.
BILD:http://2.bp.blogspot.com/_Pr9Coqp6GV4/StjXzL2_AMI/AAAAAAAABIs/I3e_oqI0Ul0/s400/Rosie+1.jpg
Samma funktioner i släptåg anno 1987 som idag: NMT450, "freestyle", och 3000 låtar på kassettband.
BILD:http://2.bp.blogspot.com/_Pr9Coqp6GV4/StjXzL2_AMI/AAAAAAAABIs/I3e_oqI0Ul0/s400/Rosie+1.jpg
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 13:01Anders: I framtiden har man bränsleceller eller kan generera ström via mekanisk rörelse eller sol. Kanske koppla laddningen till löpningen?
Anders: I framtiden har man bränsleceller eller kan generera ström via mekanisk rörelse eller sol. Kanske koppla laddningen till löpningen?
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 13:08Finns redan pulsband med blåtand så det är också löst.
Problemet verkar vara att batteriet i mobilen inte räcker så länge när man ska ha, GPS, display och blåtand i full gång. Det löser man kanske med en solpanel på huvudet?
Fast jag har sett att någon
Finns redan pulsband med blåtand så det är också löst.
Problemet verkar vara att batteriet i mobilen inte räcker så länge när man ska ha, GPS, display och blåtand i full gång. Det löser man kanske med en solpanel på huvudet?
Fast jag har sett att någon
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 13:36Kul! Vågar man stanna och vila lite på långpasset eller laggar hela tekniken ihop då?
Kul! Vågar man stanna och vila lite på långpasset eller laggar hela tekniken ihop då?
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 13:56Jag brukar ha mobilen i väska på armen, nycklar och en hundring och ibland busskortet i fickan på tightsen, och ipoden i behån.
Fungerar helt okej.Mobilen tar jag dock bara med mig om jag är ute i skogen och springer, springer jag i staden så lämnar ja
Jag brukar ha mobilen i väska på armen, nycklar och en hundring och ibland busskortet i fickan på tightsen, och ipoden i behån.
Fungerar helt okej.
Mobilen tar jag dock bara med mig om jag är ute i skogen och springer, springer jag i staden så lämnar ja
Quote from Jonas Täng on 14 April 2010, 14:10Just det, i behån kan man lägga en del. En dörrnyckel i alla fall!
Men mobil på en löprunda? Näe där drar jag gränsen!
Just det, i behån kan man lägga en del. En dörrnyckel i alla fall!
Men mobil på en löprunda? Näe där drar jag gränsen!
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 15:20Eller gör som Rune Larsson när han sprang över USA, joggingvagn.
BILD:http://www.loparlarsson.se/images/stories/rac/gear.jpg
Eller gör som Rune Larsson när han sprang över USA, joggingvagn.
Quote from Elias Engqvist on 14 April 2010, 15:59Om Ulysse-telefonen: "the phone will have prices ranging from $12,800 to $49,500, depending on the model you choose."
Peter P. Pulsband m bluetooth-interface för mobil finns. Nokia o Polar hade nåt samarbete för nåt år sen...
Om Ulysse-telefonen: "the phone will have prices ranging from $12,800 to $49,500, depending on the model you choose."
Peter P. Pulsband m bluetooth-interface för mobil finns. Nokia o Polar hade nåt samarbete för nåt år sen...