Quote from Catharina Brattlin on 14 April 2010, 09:58Jag har bara mp3:n med mig. Och ev vätskebälte och 305:an. Aldrig något annat.
Jag har bara mp3:n med mig. Och ev vätskebälte och 305:an. Aldrig något annat.
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 10:05iPhone på armen och nyckel i tightsen, om vätska behövs så vätskebälte från Perfekta.
Kanske ska trycka ner en femtilapp i fickan med nyckeln, kan ju vara bra om man blir sugen på glass.
iPhone på armen och nyckel i tightsen, om vätska behövs så vätskebälte från Perfekta.
Kanske ska trycka ner en femtilapp i fickan med nyckeln, kan ju vara bra om man blir sugen på glass.
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 10:11Allt du räknar upp borde gå att få ner i bakfickan på tightsen. Ta loss nyckeln du behöver (det räcker att låsa ett lås på ytterdörren tycker jag) stoppa den och mobilen i en plastpåse och knö ner. Busskort, leg och visakort brukar få plats i samma ficka
Allt du räknar upp borde gå att få ner i bakfickan på tightsen. Ta loss nyckeln du behöver (det räcker att låsa ett lås på ytterdörren tycker jag) stoppa den och mobilen i en plastpåse och knö ner. Busskort, leg och visakort brukar få plats i samma ficka
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 10:55Det var inte så länge sen det inte fanns några mobiler så varför "måste" man ha med sig den?
Det var inte så länge sen det inte fanns några mobiler så varför "måste" man ha med sig den?
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 10:57Springer du på otillgängliga platser kan den ju faktiskt rädda ditt liv även om sannolikheten inte är så stor. Jag köpte min första mobil för att jag cyklade ensam i öde terräng och körde omkull en hel del.
Springer du på otillgängliga platser kan den ju faktiskt rädda ditt liv även om sannolikheten inte är så stor. Jag köpte min första mobil för att jag cyklade ensam i öde terräng och körde omkull en hel del.
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 10:57Bra att ha mobil om man stukar sig, springer vilse eller i övrigt hamnar i någon nödsituation.
Bra att ha mobil om man stukar sig, springer vilse eller i övrigt hamnar i någon nödsituation.
Quote from Catharina Brattlin on 14 April 2010, 10:59Jo, jag känner till alla "faror" men håller med Krister. Har aldrig haft mobilen med mig. Hur gjorde man förr? Det fick lösa sig. 🙂
Jo, jag känner till alla "faror" men håller med Krister. Har aldrig haft mobilen med mig. Hur gjorde man förr? Det fick lösa sig. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 11:00Använder Perfektas bälte och extra bältespåse:
http://www.perfekta.nu/produkter.phpVäldigt nöjd med det också, man måste ju inte ta med sig alla flaskorna (jag har oftast bara med mig 2 nu för tiden) så bältet blir varken särskilt tungt eller skumpigt.
Använder Perfektas bälte och extra bältespåse:
http://www.perfekta.nu/produkter.php
Väldigt nöjd med det också, man måste ju inte ta med sig alla flaskorna (jag har oftast bara med mig 2 nu för tiden) så bältet blir varken särskilt tungt eller skumpigt.
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 11:00Ja visst kan den komma till nytta speciellt om man tränar något som är lite mer riskabelt. Men för en löptur har jag svårt att se att den är ett måste.
Ja visst kan den komma till nytta speciellt om man tränar något som är lite mer riskabelt. Men för en löptur har jag svårt att se att den är ett måste.
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 11:08Men hur många här springer egentligen i SÅ öde terräng? Oftast finns det ju någon att fråga om man behöver ringa efter hjälp?
Jag tar den nyckel jag behöver, Garmin och ibland mp3 och sticker. Löpningen är min FRItid. Som i fri från telefonsamtal från jo
Men hur många här springer egentligen i SÅ öde terräng? Oftast finns det ju någon att fråga om man behöver ringa efter hjälp?
Jag tar den nyckel jag behöver, Garmin och ibland mp3 och sticker. Löpningen är min FRItid. Som i fri från telefonsamtal från jo