Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det är tyvärr inte min erfarenhet av hårddiskar Rebecca... Men jag är ju bara en och kan ju ha haft otur. 🙂

"mobil, nycklar, lite pengar och såklart min ipod"

Kul att du upptäckt löpningen. Jag har ett Perfekta vätskebälte med en extra löstagbar ficka. I den fickan har jag haft mobil, nycklar, pengar, muggpapper, ngn gel.

Aha, ser att Perfekta uppdaterat sitt

Jag tror inte heller dagens hårddiskar har problem med lite skumpande om maskinen bara är avstängd eller i standby. Råkar maskinen gå igång under skumpandet då kan nog allt hända. Förr var hårddiskarna mer känsliga.
Nu fins ju även flashbaserae hårddiskar

Jag tappade min bärbara dator i stengolvet och fallhöjden var strax över en meter. Den överlevde. 🙂

Har du SSD-hårddisk händer inte ett dugg, oavsett vad du gör när den är igång. Den har ju inga rörliga delar. Sladdar kan skaka loss och sånt, men hårddisken lär vara minsta problemet.

Dagens bärbara datorer är tåliga. Jag reser, springer och cyklar med mina. De brukar hålla i 2 år.

Jag har haft min laptop i snart fyra år - Borde pensioneras snart kanske men den håller än... 🙂

Jag fick den först som skoldator på gymnasiet (en fin IBM T60) i augusti 2006 och sedan fick vi köpa ut dem när vi tog studenten (juni 2009). Så den har öv