Quote from Guest on 11 April 2008, 11:59var inne och kollade på träningsprogrammet för 6timmars-marathon och blev allmänt konfunderad. Det verkar som om det aldrig är planerad träning på mer än en mil eller så. Om man då under träningens gång aldrig ens har sprungit två mil, hur ska man då klar
var inne och kollade på träningsprogrammet för 6timmars-marathon och blev allmänt konfunderad. Det verkar som om det aldrig är planerad träning på mer än en mil eller så. Om man då under träningens gång aldrig ens har sprungit två mil, hur ska man då klar
Quote from Jonas Täng on 11 April 2008, 12:09På sex timmar hinner man nästan promenera distansen...
På sex timmar hinner man nästan promenera distansen...
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 12:10Taxi 😀
Taxi 😀
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 12:14Jomen visst finns det riktiga långpass också.
träningsvecka 20:
söndagens den 27 april, långpass 20km lugn fart, cireka 150 minuter.
träningsvecka 23:
Söndagen den 11 maj, långpass 21-22km lung fart, cirka 165 minuter.
Jomen visst finns det riktiga långpass också.
träningsvecka 20:
söndagens den 27 april, långpass 20km lugn fart, cireka 150 minuter.
träningsvecka 23:
Söndagen den 11 maj, långpass 21-22km lung fart, cirka 165 minuter.
Quote from Eric Jacobsson on 11 April 2008, 12:16Tja okej, så två mil iallafall då. Men det är ju inte ens hälften av hela sträckan.
Tja okej, så två mil iallafall då. Men det är ju inte ens hälften av hela sträckan.
Quote from Lena Bjerlöw on 11 April 2008, 12:26Tittar du i de andra träningsprogrammen ser du att de inte heller springer 42 km som träningspass. Man behöver alltså inte ha sprungit distansen innan på träning, för att klara den på tävling. Det är mer att du behöver vänja kroppen vid löpningen under lä
Tittar du i de andra träningsprogrammen ser du att de inte heller springer 42 km som träningspass. Man behöver alltså inte ha sprungit distansen innan på träning, för att klara den på tävling. Det är mer att du behöver vänja kroppen vid löpningen under lä
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 12:59Att springa 42 km som träning är ju alldeles för långt för oss vanligt dödliga. För Rune och andra ultralöpare så är det väl ett normalt träningpass 😀
Att springa 42 km som träning är ju alldeles för långt för oss vanligt dödliga. För Rune och andra ultralöpare så är det väl ett normalt träningpass 😀
Quote from Eric Jacobsson on 11 April 2008, 13:03Jag erkänner villigt att jag inte alls har koll på å långa distanser... vad som är vettig träning eller ej... Jag har mitt rekord på ca 7 km men hoppas spräcka milen till sommaren. Marathondrömmar ligger lååångt fram i tiden! =)
Lite skämtsamt sa jag til
Jag erkänner villigt att jag inte alls har koll på å långa distanser... vad som är vettig träning eller ej... Jag har mitt rekord på ca 7 km men hoppas spräcka milen till sommaren. Marathondrömmar ligger lååångt fram i tiden! =)
Lite skämtsamt sa jag til
Quote from Elias Engqvist on 11 April 2008, 13:04Tala inte om det för honom bara...
Tala inte om det för honom bara...
Quote from Catharina Brattlin on 11 April 2008, 13:08Fny, man kan ofta mer än man tror. Jag knäckte milen 10 veckor innan jag gick lös på halvmaran förra året. Innan milen hade jag harvat 6 km som längst, men fick för mig en dag att testa en mil...och det gick!
Jag tror på Dig! (t+)
Fny, man kan ofta mer än man tror. Jag knäckte milen 10 veckor innan jag gick lös på halvmaran förra året. Innan milen hade jag harvat 6 km som längst, men fick för mig en dag att testa en mil...och det gick!
Jag tror på Dig! (t+)