Quote from Guest on 14 July 2010, 23:13Började springa för 8 veckor sedan. Hade då inte sprungit eller tränat överhuvudtaget sedan Midnattsloppet i augusti förra året. När jag började för 8 veckor sedan vägde jag 110 kg (fördelat på 176 cm), har nu gått ner till 102 kg. Fick börja med interval
Började springa för 8 veckor sedan. Hade då inte sprungit eller tränat överhuvudtaget sedan Midnattsloppet i augusti förra året. När jag började för 8 veckor sedan vägde jag 110 kg (fördelat på 176 cm), har nu gått ner till 102 kg. Fick börja med interval
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 23:23Hej!
Här är en, nästan lika gammal (tjej) som fyller 35 nästa år. Jag tycker att du verkar riktigt grym, jag! Mitt BMI är 20,9 men jag vet inte om jag klarar milen på under 60 minuter ännu. Har sprungit sen april och senast sprang jag 8,6 km på 53 minute
Hej!
Här är en, nästan lika gammal (tjej) som fyller 35 nästa år. Jag tycker att du verkar riktigt grym, jag! Mitt BMI är 20,9 men jag vet inte om jag klarar milen på under 60 minuter ännu. Har sprungit sen april och senast sprang jag 8,6 km på 53 minute
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 23:57jag har typ samma bmi som du och skulle inte ha en chans att klara milen på en timme. har iofs inte tränat särskilt länge, men att springa en mil på en timme har jag långt kvar till.
jag har typ samma bmi som du och skulle inte ha en chans att klara milen på en timme. har iofs inte tränat särskilt länge, men att springa en mil på en timme har jag långt kvar till.
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 09:23Vilket fokus på farten det verkar vara här...
Hur långt kan ni springa? 🙂P.S. Det ÄR en bra tid. Jag tror att efter 25 löppass var jag nog uppe i 5 km på typ 35 min eller så. Milen var långt borta på löphorisonten då. Hade ett BMI runt 25 på den tide
Vilket fokus på farten det verkar vara här...
Hur långt kan ni springa? 🙂
P.S. Det ÄR en bra tid. Jag tror att efter 25 löppass var jag nog uppe i 5 km på typ 35 min eller så. Milen var långt borta på löphorisonten då. Hade ett BMI runt 25 på den tide
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 09:27Stormagen Wallin, imponerande..hur känns det i knän och leder efter löprundan?
Peter, håller med hellre långt än snabbt 🙂
Stormagen Wallin, imponerande..hur känns det i knän och leder efter löprundan?
Peter, håller med hellre långt än snabbt 🙂
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 11:151.76 lång
vikt bör vara mellan 68.4 - 83.6 helst 76
annars bra jobbat mkt bra JOBBAT
(L)
1.76 lång
vikt bör vara mellan 68.4 - 83.6 helst 76
annars bra jobbat mkt bra JOBBAT
(L)
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 12:37Jag har sprungit milen på 1.01 när jag hade BMI på 33.3. Nu med normalt bmi gör jag den på 45min. (Iof är den tiden rätt meningslös att jämföra med då jag inte satsar på distansen milen och kör ingen fartträning för att förbättra den)
Så tummen upp. Pass
Jag har sprungit milen på 1.01 när jag hade BMI på 33.3. Nu med normalt bmi gör jag den på 45min. (Iof är den tiden rätt meningslös att jämföra med då jag inte satsar på distansen milen och kör ingen fartträning för att förbättra den)
Så tummen upp. Pass
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 13:12Kanon att du börjat träna Stormagen. Förra året 1 juli började jag träna efter nästa 20 års vila, Vägde då 111 kg på 183 cm och 38 år gammal kropp. Efter 6 veckor var 5 kg borta och då sprang jag 9 sträckan i Vasaloppsstaffeten 10,1 km på 53 minuter. Har
Kanon att du börjat träna Stormagen. Förra året 1 juli började jag träna efter nästa 20 års vila, Vägde då 111 kg på 183 cm och 38 år gammal kropp. Efter 6 veckor var 5 kg borta och då sprang jag 9 sträckan i Vasaloppsstaffeten 10,1 km på 53 minuter. Har
Quote from Elias Engqvist on 15 July 2010, 13:47Nämen pojkar och flickor - inte trätas nu!
Långt eller snabbt - båda är är bra och inget är bättre eller sämre än nåt annat. En del tycker det är roligt med fart, andra tycker det är spännande att springa långt!
Det viktiga är att inte öka för fort -
Nämen pojkar och flickor - inte trätas nu!
Långt eller snabbt - båda är är bra och inget är bättre eller sämre än nåt annat. En del tycker det är roligt med fart, andra tycker det är spännande att springa långt!
Det viktiga är att inte öka för fort -
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 16:26Viskar med glimten i ögat: den som vinner en löpartävling är den som sprungit snabbast. 😉
Såså, inga ruttna ägg på tant Kristina nu! 🙂
Viskar med glimten i ögat: den som vinner en löpartävling är den som sprungit snabbast. 😉
Såså, inga ruttna ägg på tant Kristina nu! 🙂