Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 16:32Kram på dig Fia-Lotta! 🙂
Kram på dig Fia-Lotta! 🙂
Quote from Elias Engqvist on 15 July 2010, 16:36Men om man springer 100m kanske det går lite fortare än om man springer 100 miles?
Men om man springer 100m kanske det går lite fortare än om man springer 100 miles?
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 16:37Kram! 🙂
Kram! 🙂
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 16:38Ja men det är lik förbaskat farten det hänger på i slutändan - vem som fixat det snabbast. Han vinner, 🙂
Ja men det är lik förbaskat farten det hänger på i slutändan - vem som fixat det snabbast. Han vinner, 🙂
Quote from Elias Engqvist on 15 July 2010, 16:41Ja vi vet det men - om du läser vad jag skriver - vissa tycker om att springa fort (dom springer oftast kort) och vissa tycker om att springa långt (dom springer oftast lite långsammare för att orka)
Det ena är inte bättre än det andra.
För att förtydli
Ja vi vet det men - om du läser vad jag skriver - vissa tycker om att springa fort (dom springer oftast kort) och vissa tycker om att springa långt (dom springer oftast lite långsammare för att orka)
Det ena är inte bättre än det andra.
För att förtydli
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 16:45hehhe - alla har olika referensramar för "vinna". att klara en lång distans eller springa fort....vad som helst
SÅ länge man tränar & gör sitt bästa är ju vi alla vinnare! 🙂
Trevlig sommar alla LÖPARE!
hehhe - alla har olika referensramar för "vinna". att klara en lång distans eller springa fort....vad som helst
SÅ länge man tränar & gör sitt bästa är ju vi alla vinnare! 🙂
Trevlig sommar alla LÖPARE!
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 17:12Såså, jag busade bara lite! Alla är vinnare och för er som inte känner mig - jag är världens i särklass sämsta tävlingsmänniska! Totalt ointresserad. 🙂
Såså, jag busade bara lite! Alla är vinnare och för er som inte känner mig - jag är världens i särklass sämsta tävlingsmänniska! Totalt ointresserad. 🙂
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 17:12Såså, jag busade bara lite! Alla är vinnare och för er som inte känner mig - jag är världens i särklass sämsta tävlingsmänniska! Totalt ointresserad. 🙂
Såså, jag busade bara lite! Alla är vinnare och för er som inte känner mig - jag är världens i särklass sämsta tävlingsmänniska! Totalt ointresserad. 🙂
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 17:14Och ja Christer, det var så jag menade - om man tävlar mot andra alltså.
Och ja Christer, det var så jag menade - om man tävlar mot andra alltså.
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 17:15Och ja Christer, det var så jag menade - om man tävlar mot andra alltså.
Och ja Christer, det var så jag menade - om man tävlar mot andra alltså.