Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 17:26Jag tycker man borde införa viktklasser i löpning.
Jag tycker man borde införa viktklasser i löpning.
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 17:30Kristina - det är bara kul att busa lite 🙂
Kristina - det är bara kul att busa lite 🙂
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 17:31Tänk att få vara tungviktsmästare i löpning.
Tänk att få vara tungviktsmästare i löpning.
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 18:19Jag har ett elände att vara snabb i löpning. Bmi 30, fett eller inte men tungt är det.
Jag har ett elände att vara snabb i löpning. Bmi 30, fett eller inte men tungt är det.
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 18:30Den här tråden handlar väl om hur snabbt man springer en mil? Det trodde jag i alla fall.
Sen är det klart att man kan springa kortare eller längre men det var väl en mil frågan handlade om?
Den här tråden handlar väl om hur snabbt man springer en mil? Det trodde jag i alla fall.
Sen är det klart att man kan springa kortare eller längre men det var väl en mil frågan handlade om?
Quote from Elias Engqvist on 15 July 2010, 18:354:e inlägget: "...Hur långt kan ni springa?..."
Sen var vi där...
4:e inlägget: "...Hur långt kan ni springa?..."
Sen var vi där...
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 19:18Den handlar om hur snabbt en man springer en mil.
😀
Den handlar om hur snabbt en man springer en mil.
😀
Quote from Elias Engqvist on 15 July 2010, 19:22Den handlar om hur fort man springer en mil om man har BMI runt (över?) 30!
😀
Den handlar om hur fort man springer en mil om man har BMI runt (över?) 30!
😀
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 19:26Jag tippar att Stormagen Wallin snart går sönder om han fortsätter så här....fortare,fortare,fortare...!?.....Jag håller med ALLA i tråden...varför inte längre,längre å längre....
Tycker du inte att det är kul att springa så skit i alltihopa..!
Tycker du
Jag tippar att Stormagen Wallin snart går sönder om han fortsätter så här....fortare,fortare,fortare...!?.....Jag håller med ALLA i tråden...varför inte längre,längre å längre....
Tycker du inte att det är kul att springa så skit i alltihopa..!
Tycker du
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 19:31"Den handlar om hur fort man springer en mil om man har BMI runt (över?) 30!"
Har lyckats pressa ner den till ca. 73 min.....
"Den handlar om hur fort man springer en mil om man har BMI runt (över?) 30!"
Har lyckats pressa ner den till ca. 73 min.....