Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 07:59Generellt har soffpotatisar mer fett.
Generellt har soffpotatisar mer fett.
Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 08:03Av dumma får man höra dumma saker 🙂
Av dumma får man höra dumma saker 🙂
Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 09:58BMI: 23,5
Viloplus: ca 48
5km: 21:30 (kuperat)
BMI: 23,5
Viloplus: ca 48
5km: 21:30 (kuperat)
Quote from Fernanda Zei on 14 August 2010, 15:10*bump* - Tänkte bara tacka alla inblandade för den här tråden!
Satt hemma den 24 maj med feber och slöläste i forumet. När jag läst igenom denna tråd så bestämde jag mig för att testa att försöka tappa lite vikt för första gången. Vägde 95kg 24 maj, tapp
*bump* - Tänkte bara tacka alla inblandade för den här tråden!
Satt hemma den 24 maj med feber och slöläste i forumet. När jag läst igenom denna tråd så bestämde jag mig för att testa att försöka tappa lite vikt för första gången. Vägde 95kg 24 maj, tapp
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 18:43Hej med er..
tidligere överviktigt ca. 80 kg. till 162 cm. - Nu 54 kg. till samma höjd 😉
Sylvia - har läst dina inlägg länge, och är grymt imponeret av din träning och har set din bild - du är snygg.. 😉
Jag själv har varit överviktigt en stor del
Hej med er..
tidligere överviktigt ca. 80 kg. till 162 cm. - Nu 54 kg. till samma höjd 😉
Sylvia - har läst dina inlägg länge, och är grymt imponeret av din träning och har set din bild - du är snygg.. 😉
Jag själv har varit överviktigt en stor del
Quote from Catharina Brattlin on 15 August 2010, 12:58Tack Avi! 🙂
För det första måste jag säga att Du ska vara väldans nöjd med Dig själv, som har gjort en sån viktresa OCH fortsätter på Din nyfunna väg mot toppformen. Bra gjort!
För det andra; jag tycker att Din vikt till den längden är alldeles utmärk
Tack Avi! 🙂
För det första måste jag säga att Du ska vara väldans nöjd med Dig själv, som har gjort en sån viktresa OCH fortsätter på Din nyfunna väg mot toppformen. Bra gjort!
För det andra; jag tycker att Din vikt till den längden är alldeles utmärk