Quote from Funbeat user on 26 November 2008, 12:07Du får göra ett bryt på valfritt äldreboende :o)
Du får göra ett bryt på valfritt äldreboende :o)
Quote from Funbeat user on 26 November 2008, 15:29springer också utomhus, året runt. skulle aldrig få för mig att gömma mig inomhus bara för att det blir snö... hellre då mycket snö, så att man kan övergå till längdskidor istället! gör inte ni andra det?
springer också utomhus, året runt. skulle aldrig få för mig att gömma mig inomhus bara för att det blir snö... hellre då mycket snö, så att man kan övergå till längdskidor istället! gör inte ni andra det?
Quote from Funbeat user on 26 November 2008, 15:43Nej. Har aldrig stått på ett par skidor i hela mitt liv. Bor iofs i Skåne, men det händer att vi har snörika vintrar här också.
Nej. Har aldrig stått på ett par skidor i hela mitt liv. Bor iofs i Skåne, men det händer att vi har snörika vintrar här också.
Quote from Lars Breström on 26 November 2008, 15:59Jo, uteträning rules!
En gång i tiden var jag löpbansbunden, men numera springer jag bara ute. Det känns som att man är ute på äventyr när det är snö, eller regnar, blåser eller allt på en gång.
Var ute igår, cyklade 35km i snön (uppdelat på två pass) och
Jo, uteträning rules!
En gång i tiden var jag löpbansbunden, men numera springer jag bara ute. Det känns som att man är ute på äventyr när det är snö, eller regnar, blåser eller allt på en gång.
Var ute igår, cyklade 35km i snön (uppdelat på två pass) och
Quote from Catharina Brattlin on 26 November 2008, 16:00Jag åker bara utför, aldrig längs med.
Jag åker bara utför, aldrig längs med.
Quote from Funbeat user on 26 November 2008, 19:57Jag körde utan halkskydden idag och det fungerade bra i några minus och nysnö. Kanske jag slentrianmässigt tar på dem bara för att det är vinter. Skall testa när det är lite halkigare också fast med halkskydden i fickan. 🙂
Ulla: Klart man kör längdski
Jag körde utan halkskydden idag och det fungerade bra i några minus och nysnö. Kanske jag slentrianmässigt tar på dem bara för att det är vinter. Skall testa när det är lite halkigare också fast med halkskydden i fickan. 🙂
Ulla: Klart man kör längdski
Quote from Funbeat user on 26 November 2008, 21:01Ett par längdskidor är en väldigt dålig investering om man har en veckas skidföre varannan vinter, typ!
Ett par längdskidor är en väldigt dålig investering om man har en veckas skidföre varannan vinter, typ!
Quote from Funbeat user on 26 November 2008, 21:29Visst går det bra att springa i snö, kortare löpsteg bara och ta det lugnt o njuta av årstiden för visst är det vackert när snön får ligga kvar. Jag har alltid med mig mobilen om man nu skulle halka och skada sig. Den bästa känslan kommer sen till våren..
Visst går det bra att springa i snö, kortare löpsteg bara och ta det lugnt o njuta av årstiden för visst är det vackert när snön får ligga kvar. Jag har alltid med mig mobilen om man nu skulle halka och skada sig. Den bästa känslan kommer sen till våren..
Quote from Funbeat user on 27 November 2008, 10:27Jag gillar också vinterlöpning. Kör samma skor året runt, men funderar på att investera i några broddar. Är lite snål, bara 😉 När jag slutat plugga och blivit förmögen ska jag nog ändå investera i ett par skor för vinterlöpning. De jag använder nu har nä
Jag gillar också vinterlöpning. Kör samma skor året runt, men funderar på att investera i några broddar. Är lite snål, bara 😉 När jag slutat plugga och blivit förmögen ska jag nog ändå investera i ett par skor för vinterlöpning. De jag använder nu har nä
Quote from Funbeat user on 28 November 2008, 18:43jo, vi får hoppas på en kall vinter med mycket snö - jag ska åka vasaloppet och har investerat i ett par fina madshus - kanske en jättedålig affär, men de var trots allt på rea och vi har ännu inte sett vad det ska bli för slags säsong... till själva lopp
jo, vi får hoppas på en kall vinter med mycket snö - jag ska åka vasaloppet och har investerat i ett par fina madshus - kanske en jättedålig affär, men de var trots allt på rea och vi har ännu inte sett vad det ska bli för slags säsong... till själva lopp