Quote from Funbeat user on 25 November 2008, 22:51När man närmar sig en utförsbacke där det har legat snö som delvis smält och sedan frusit på igen till rena isgatan så vågar inte jag förlita mig på löpsteget! Inte heller i uppförsbackar då man verkligen brukar få känna hur det känns för skidåkarna när d
När man närmar sig en utförsbacke där det har legat snö som delvis smält och sedan frusit på igen till rena isgatan så vågar inte jag förlita mig på löpsteget! Inte heller i uppförsbackar då man verkligen brukar få känna hur det känns för skidåkarna när d
Quote from Elias Engqvist on 25 November 2008, 22:51Tråkigt
Tråkigt
Quote from Funbeat user on 25 November 2008, 22:55Försökte du vara rolig, ironisk eller bara lite "småtrög" där Christer?
Försökte du vara rolig, ironisk eller bara lite "småtrög" där Christer?
Quote from Elias Engqvist on 25 November 2008, 22:56Jag förstår inte vad du pratar om Belinda - jag är väl alltid trög!
Jag förstår inte vad du pratar om Belinda - jag är väl alltid trög!
Quote from Funbeat user on 25 November 2008, 22:58Kan nog stämma
Kan nog stämma
Quote from Elias Engqvist on 25 November 2008, 22:59...och du förkyld?
...och du förkyld?
Quote from Funbeat user on 25 November 2008, 23:04Jepp, skitförkyld :o) och uttråkad och rastlös.
Jepp, skitförkyld :o) och uttråkad och rastlös.
Quote from Elias Engqvist on 25 November 2008, 23:06Krya på dig (med honung & citron te kanske) Vitlök i maten osv osv... En god bok i soffan är inte det sämsta heller...
Krya på dig (med honung & citron te kanske) Vitlök i maten osv osv... En god bok i soffan är inte det sämsta heller...
Quote from Funbeat user on 25 November 2008, 23:08Ehhhh, check, check och check. Äter även enchinagard och strepsil.
Ehhhh, check, check och check. Äter även enchinagard och strepsil.
Quote from Funbeat user on 26 November 2008, 11:31fniss.
tack belinda.
var får jag tag på såna trosor?ärligt talat, ramlar jag på min höft,
kan jag bara hasa mig fram,
inte gå ordentligt eller springa, på två veckor.
så jag är extremt rädd för att ramla.
fniss.
tack belinda.
var får jag tag på såna trosor?
ärligt talat, ramlar jag på min höft,
kan jag bara hasa mig fram,
inte gå ordentligt eller springa, på två veckor.
så jag är extremt rädd för att ramla.