Quote from Guest on 21 February 2011, 08:34Hallå där!
Har en fråga kring riktigt tuffa pass och illamående...Körde igår ett riktigt tufft en timme långt intervallpass på löpbandet, ni vet så där så man inte vet om man ska kräkas eller svimma efteråt och mest ramlar ihop i en blöt fläck på golve
Hallå där!
Har en fråga kring riktigt tuffa pass och illamående...
Körde igår ett riktigt tufft en timme långt intervallpass på löpbandet, ni vet så där så man inte vet om man ska kräkas eller svimma efteråt och mest ramlar ihop i en blöt fläck på golve
Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 08:44Förkylning på gång? Åt du ordentligt?
Förkylning på gång? Åt du ordentligt?
Quote from Ida Wilhelmson on 21 February 2011, 08:51Ja, alltså, jag försöker hålla igen lite på maten för att förhoppningsvis tappa nåt kilo till Gbg-varvet, men ja, jag åt ordentligt! Två kokta ägg samt en rejäl tallrik med keso, naturell yoghurt och nötter i! (Inga kolisar, käkar LCHF - sedan flera månad
Ja, alltså, jag försöker hålla igen lite på maten för att förhoppningsvis tappa nåt kilo till Gbg-varvet, men ja, jag åt ordentligt! Två kokta ägg samt en rejäl tallrik med keso, naturell yoghurt och nötter i! (Inga kolisar, käkar LCHF - sedan flera månad
Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 09:04Du käkar ju inte LCHF om du inte lägger på fettet. Det var ju en väldigt mager måltid. Vad käkade du senare? det räcker inte långt. Hur många kalorier var den måltiden?
Nu är jag ingen LCHF:are själv även om jag tror på att man äter alldeles för mycket ko
Du käkar ju inte LCHF om du inte lägger på fettet. Det var ju en väldigt mager måltid. Vad käkade du senare? det räcker inte långt. Hur många kalorier var den måltiden?
Nu är jag ingen LCHF:are själv även om jag tror på att man äter alldeles för mycket ko
Quote from Jonas Täng on 21 February 2011, 09:06jag brukar må illa vid urladdning kombo med vätskebrist. Några resorb (utspritt över ett par timmar) brukar lösa det.
jag brukar må illa vid urladdning kombo med vätskebrist. Några resorb (utspritt över ett par timmar) brukar lösa det.
Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 09:07Med risk för att stöta mig med en & annan:
Vi bor i ett rikt land med tillgång till både allsidig och nyttig kost året om.
Jag skulle börja i ändan med allsidighet och fimpa LCHF-dieten.
Vad gäller ev. viktbekymmer skulle jag träna lite mer lr äta lite
Med risk för att stöta mig med en & annan:
Vi bor i ett rikt land med tillgång till både allsidig och nyttig kost året om.
Jag skulle börja i ändan med allsidighet och fimpa LCHF-dieten.
Vad gäller ev. viktbekymmer skulle jag träna lite mer lr äta lite
Quote from Ida Wilhelmson on 21 February 2011, 09:13Hade även i turkisk yoghurt i den tallriken, samt nötterna - där har vi fett=) Sen äter jag allt extra fett i samband med måltiderna! Lunchen igår bestod exempelvis av tacogratäng med Philadelphiaost, vanlig ost och feta och idag har jag redan ätit såväl
Hade även i turkisk yoghurt i den tallriken, samt nötterna - där har vi fett=) Sen äter jag allt extra fett i samband med måltiderna! Lunchen igår bestod exempelvis av tacogratäng med Philadelphiaost, vanlig ost och feta och idag har jag redan ätit såväl
Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 09:22Anna: "Inga kolisar, käkar LCHF - sedan flera månader tillbaka och mår bra av det! Träningen funkar kanon."
Om du mår bra och träningen fungerar kanon, varför har du då skapat denna diskussion om illamående och problem med hård träning?
Det går nog att
Anna: "Inga kolisar, käkar LCHF - sedan flera månader tillbaka och mår bra av det! Träningen funkar kanon."
Om du mår bra och träningen fungerar kanon, varför har du då skapat denna diskussion om illamående och problem med hård träning?
Det går nog att
Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 09:24Jag har fått samma symptom många gånger efter halvmaratonlopp. Precis som du skriver börjar det ungefär en och en halv timme efter målgång. Jag har provat att äta och dricka diverse saker, men det har inte hjälpt.
Det enda jag har kommit på som hjälper
Jag har fått samma symptom många gånger efter halvmaratonlopp. Precis som du skriver börjar det ungefär en och en halv timme efter målgång. Jag har provat att äta och dricka diverse saker, men det har inte hjälpt.
Det enda jag har kommit på som hjälper
Quote from Elias Engqvist on 21 February 2011, 09:31Håller med Markus och Anders.
Tufft intervallpass, inga kolhydrater, mirakeldryck!!!
Dåligt!
Håller med Markus och Anders.
Tufft intervallpass, inga kolhydrater, mirakeldryck!!!
Dåligt!