Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 18:39Låter som att du hade behövt mer käk än så efter det hårda passet!
Har man kört en rejäl urladdning så brukar iallafall jag må illa direkt efteråt, sedan följer en rejäl tomhet i kroppen (hunger), jag brukar se till att jag äter så nära inpå urladdningen
Låter som att du hade behövt mer käk än så efter det hårda passet!
Har man kört en rejäl urladdning så brukar iallafall jag må illa direkt efteråt, sedan följer en rejäl tomhet i kroppen (hunger), jag brukar se till att jag äter så nära inpå urladdningen
Quote from Funbeat user on 26 February 2011, 19:02Jag har själv upplevt exakt samma sak efter ett riktigt tufft intervallpass. Sprang mellan sängen och toaletten. Enda gången det hänt som tur är och jag vet inte varför det blev så.
Direkt efter varje tufft eller långt pass dricker jag återhämtningsdryck
Jag har själv upplevt exakt samma sak efter ett riktigt tufft intervallpass. Sprang mellan sängen och toaletten. Enda gången det hänt som tur är och jag vet inte varför det blev så.
Direkt efter varje tufft eller långt pass dricker jag återhämtningsdryck
Quote from Funbeat user on 4 March 2011, 09:48fortsätt att ha yoga som pass i din träningskalender. personligen är jag beroende och det har fått mig mera avslappnad - speciellt efter hård träning
fortsätt att ha yoga som pass i din träningskalender. personligen är jag beroende och det har fått mig mera avslappnad - speciellt efter hård träning