Quote from Funbeat user on 24 February 2011, 12:08Ja, LCHF och träning är en farlig kombination.
http://callerobertsson.blogspot.com/2009/09/varning-for-lchf.html
Ja, LCHF och träning är en farlig kombination.
http://callerobertsson.blogspot.com/2009/09/varning-for-lchf.html
Quote from Funbeat user on 24 February 2011, 12:34Märkligt. Allt talar för att människor är olika och vi reagerar inte på samma sätt på samma mat.
Märkligt. Allt talar för att människor är olika och vi reagerar inte på samma sätt på samma mat.
Quote from Funbeat user on 24 February 2011, 13:08LCHF är inte farligt. Har provat själv för skojs skull. Men jag gör sämre resultat med denna diet. Det hörs ju nästan på namnet att man borde springa snabbare på snabba kolhydrater. Tycker andra om fett istället så får de gärna göra det. Det innebär i så
LCHF är inte farligt. Har provat själv för skojs skull. Men jag gör sämre resultat med denna diet. Det hörs ju nästan på namnet att man borde springa snabbare på snabba kolhydrater. Tycker andra om fett istället så får de gärna göra det. Det innebär i så
Quote from Jonny Persson on 24 February 2011, 13:12"Det hörs ju nästan på namnet att man borde springa snabbare på snabba kolhydrater."
Det var ett lysande uttalande Per! Det vimlar inte direkt av speedkulor i LCHF-gänget.
"Det hörs ju nästan på namnet att man borde springa snabbare på snabba kolhydrater."
Det var ett lysande uttalande Per! Det vimlar inte direkt av speedkulor i LCHF-gänget.
Quote from Funbeat user on 24 February 2011, 13:17Det verkar inte som om Emil Jönsson och gänget ska äta fläskkorv utan gröt mellan loppen idag.
Det verkar inte som om Emil Jönsson och gänget ska äta fläskkorv utan gröt mellan loppen idag.
Quote from Ida Wilhelmson on 24 February 2011, 13:50Tack för alla era tips och tankar - tar gärna emot fler!
Har nu inte tränat alls sedan i måndags och övar på att ta det lugnt! Ligger på golvet och andas och lyssnar på yogamusik vid ett par tillfällen per dag. Ska imorgon träffa en kvinna som jobbar emd
Tack för alla era tips och tankar - tar gärna emot fler!
Har nu inte tränat alls sedan i måndags och övar på att ta det lugnt! Ligger på golvet och andas och lyssnar på yogamusik vid ett par tillfällen per dag. Ska imorgon träffa en kvinna som jobbar emd
Quote from Funbeat user on 24 February 2011, 14:06Om du har svårt för att somna för att tankarna snurrar kan det vara ett bra knep att ta med sig block och penna.
Skriv upp sakerna som poppar upp i punktform. på det sättet kan du tala om för dig själv att jag mins detta imorgon och kan släppa det för ida
Om du har svårt för att somna för att tankarna snurrar kan det vara ett bra knep att ta med sig block och penna.
Skriv upp sakerna som poppar upp i punktform. på det sättet kan du tala om för dig själv att jag mins detta imorgon och kan släppa det för ida
Quote from Ida Wilhelmson on 24 February 2011, 14:23Ska faktiskt låna en spikmatta imorrn! Så det finns redan på "att-göra-listan"=)
Ska faktiskt låna en spikmatta imorrn! Så det finns redan på "att-göra-listan"=)
Quote from Funbeat user on 24 February 2011, 14:35Spikmatta är jättebra för att komma ner i varv vid sänggående. JAg tycker det är hur skönt som helst!
Spikmatta är jättebra för att komma ner i varv vid sänggående. JAg tycker det är hur skönt som helst!
Quote from Funbeat user on 24 February 2011, 21:22..resorb tycker jag funkar bra mot illamående/huvudvärk även om den beror hård ansträngning och inte någon sjukdom eller så..
vanligt vatten kan jag knappt få i mig när jag mår sådär men resorb suger jag gladeligen i mig..kall filmjölj eller apelsinjuice
..resorb tycker jag funkar bra mot illamående/huvudvärk även om den beror hård ansträngning och inte någon sjukdom eller så..
vanligt vatten kan jag knappt få i mig när jag mår sådär men resorb suger jag gladeligen i mig..kall filmjölj eller apelsinjuice