Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Edit: raderar onödigt irriterad kommentar.

"Överdos" av mjölsyra gör mej illamående...

Tror nog hon generellt sett får i sig tillräckligt med näring på sin diet. Att man sedan blir utslagen emellanåt när man ansträngt sig väldigt mycket är väl inte så konstigt. Ibland efter ett lopp så kan jag bli riktigt dålig trots att jag förberett mig p

För min del är jag inte helt nöjd med att bara acceptera ett problem. Jag vill åtminståne göra en liten ansträngning för att hitta en lösning.

Om man kör tills man inte vet om man ska kräkas eller svimma och mår dåligt efteråt - och det sker så ofta så att man ser det som ett problem hur man mår efteråt kanske man kan dra ner lite på den typen av träning? Att testa sina gränser någon gång då och

Tror inte Markus Hellner mår helt kanon efter målgång heller 😉
Enklaste sättet att undvika illamående är ju annars att låta bli att ta ut sig...

Maila detta tipset till Petter Northug omedelbums.................................

Med all respekt för Annas och Annas träning men det kanske är lite långsökt jämförelse..... 🙂

Efter ytterligare en natts i stort sett total sömnlöshet och en kropp som är hyperstressad, så har jag insett att det nog blivit lite mycket av det "goda" på sistone... Har tränat rejält hårt och haft stor press på mig själv kring träning och mat, vill ta

När du gå och lägger dig försök hålla dig vaken.
Således dagdröm.

Ju mindre du tänker på att sova desto lättare somnar du.

Ovanstående fungerar ju inte på alla.