Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur vågar ni springa ensamma?
You need to log in to create posts and topics.

Fö så var iaf delvis min tanke som jag ser inte framgår så klart, att knäppskallar m fl särskilt inte parkerar vid löpspåren på konstiga tider när det dessutom är kallt och mörkt ute, som det börjar bli nu.
Sedan finns ju som någon nämner de som är påtän

Vet inte om du tänker på det men just nu är det älgjakt hos oss i alla fall så det gäller att ta reda på om dom är ute med bössorna. Inte för att jag är så rädd för att bli skjuten som att man förstör ju jakten om man kommer flåsandes mitt i älgpasset...

Nej jägare vill man ju inte störa, oavsett om det handlar om älg, hare eller vildsvin.
Har dock inte så mkt sånt här i närområdet.
Jo djur, men jakt verkar det inte vara mkt av. De kunde skjuta av lite rådjur ...

Håll er inomhus
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=4755798&utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

Här har självmord medfört en dödlig utgång

Jag har också varit rädd att springa själv i mörker, men som orienterare blev jag "tvungen" att lära mig att älska mörkret. Och det gör jag verkligen nu. Ett tips till dig som tycker att det är obehagligt att springa i mörker är att lämna ställen där det

Precis som när lilla grabben springer i labyrinten i filmen Shining... Han hade i och för sig ingen pannlampa men dock eld i baken.

Jag tror som Lingling att ju jävligare väder det är, desto säkrare är man ute i motionsspåren. Jag har ju turen att hålla till i Skatås och där är det mestadels vältrafikerat. Att springa nattetid har jag dock lyckats undvika hittills, men så har jag inge

En sak är säker och det är att när jag springer själv med pannlampa i skogen möter jag ingen. På gott och ont.

Mörker skrämmer inte mig och inte är jag vidare uppmärksam på min omgivning heller, musikälskare som jag är. Tvärtom tycker jag att det är extremt vilsamt för sinnet att omslutas av mörker och slippa få hjärnan bombad med en massa intryck.

Visst, jag bor