Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Dricker man inte t-sprit 😉

Jag vet inte - kanske du, inte jag iaf. Däremot har det ibland hoppat in i maten då jag har varit på fjället och fumlat med spritköket...

Först dricker man den, sen äter man upp limpan man silat den igenom.

@G-man: Fick tag på Vitargo gel. Frågan nu är hur jag trasporterar den. Har inga fickor i tightsen. Minns en tråd om att sy dit nåt fickliknande. Var det du? Om inte hur gör du?

Jodå, det var jag 🙂

Har du ett par tights med en ficka på baken är det ju inga problem. Själv sydde jag på en ficka utanpå baken av kalsongerna. Fast det var ju för att jag skulle ha med mig 5st på maran!

Enklast möjliga är att ta ett gammalt svettban

@G-man: Ska prova med svettband o se hur det känns.

Jag skulle nog drika var 4-5km, men som sagt väldigt beroende på temperaturen. Känner mig som en kamin om det är för varmt och svettas nå ut i he*vete.

Lycka till imorgon nu! Med din miltid borde du klara din målsättning utan för stora problem 🙂

Kör hårt!

"Så hur gör ni för att få i er tillräckligt och ung. hur mycket är det om vi låtsas att temperaturen ligger runt 15°?"

Inget. Det är/var för kort för att jag skall släpa med mig dricka mm. Däremot noggrann med att dricka innan och efter beroende på de yt

Fråga (kanske dum) mest riktad till P: Är behovet att dricka verkligen enbart relaterat till hur vältränad man är? Kan man träna upp det?
Själv är jag en storsvettare och behöver dricka bla därför. Jag gör inga fantastiska tider men sub 39 på milen, höga