Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHuvudbonad ...
You need to log in to create posts and topics.

Jag blev nyfiken på Buff och kollade på länken... är allt i samma material eller är det något jag bör tänka på om jag ska köpa en???

Jag gillar Pölders buff http://www.polder.se. Tunn och bra. Hade den i stekande sol på Köpenhamnsmaran för två veckorsedan knuten i pirat. Funkade även kanon som mössa på Vasan.

Jag gillar min buff jag med, fast jag tror det är en HAD eller vad de heter, hade den på Tjejvasan som balaklava/väpnarluva och har den under cykelhjälmen nu. Gillkar den såpass att nu funderar jag allvarligt på att köpa en till Sonen också att ha under

Det har du rätt i Lingling. Jag köpte ju min på Tjejvasan, en HAD. Men jag har buffar till barnen och materialet ser/känns precis likadant.

Jo jag nöp i buffarna och kände ingen skillnad. Sedan funderar jag såklart på om Lillan kan ha en baby eller en junior, hon är två ... misstänker att junior kan vara väl stor, men babymodellerna har ovanligt tråkiga mönster fast några gillar jag väl, och

" Det gör att det lätt rinner ner i ögonen och det har en viss tendens att kunna svida lite "

Har inget av det du säger, kör utan. Tycker det är härligt att känna hur svetten lackar. brukar nästan aldrig få det i ögonen av nån anledning.(hårig man)

Men jag tror det är kontaktlinserna som gör att det svider i ögonen. Jag hr akontaktlinser och har också jobbigt med att svetten svider i ögonen. Så jag använder också tennisarmband för att torka mig i ansiktet med, mycket bra.

Jag funderar också på vad

Jag har både glasögon och kontaktlinser (inte samtidigt dock) och det svider lika illa oavsett vad jag har tycker jag.

Jag kör med New lines vita tunna i funktions matrial. Kan rekommenderas.

vita tunna vaddå?