Quote from Fredrik Johansson on 1 June 2007, 08:15Jag blev nyfiken på Buff och kollade på länken... är allt i samma material eller är det något jag bör tänka på om jag ska köpa en???
Jag blev nyfiken på Buff och kollade på länken... är allt i samma material eller är det något jag bör tänka på om jag ska köpa en???
Quote from Funbeat user on 1 June 2007, 08:21Jag gillar Pölders buff www.polder.se. Tunn och bra. Hade den i stekande sol på Köpenhamnsmaran för två veckorsedan knuten i pirat. Funkade även kanon som mössa på Vasan.
Jag gillar Pölders buff http://www.polder.se. Tunn och bra. Hade den i stekande sol på Köpenhamnsmaran för två veckorsedan knuten i pirat. Funkade även kanon som mössa på Vasan.
Quote from Funbeat user on 1 June 2007, 09:40Jag gillar min buff jag med, fast jag tror det är en HAD eller vad de heter, hade den på Tjejvasan som balaklava/väpnarluva och har den under cykelhjälmen nu. Gillkar den såpass att nu funderar jag allvarligt på att köpa en till Sonen också att ha under
Jag gillar min buff jag med, fast jag tror det är en HAD eller vad de heter, hade den på Tjejvasan som balaklava/väpnarluva och har den under cykelhjälmen nu. Gillkar den såpass att nu funderar jag allvarligt på att köpa en till Sonen också att ha under
Quote from Jan Lundquist on 1 June 2007, 09:50Det har du rätt i Lingling. Jag köpte ju min på Tjejvasan, en HAD. Men jag har buffar till barnen och materialet ser/känns precis likadant.
Det har du rätt i Lingling. Jag köpte ju min på Tjejvasan, en HAD. Men jag har buffar till barnen och materialet ser/känns precis likadant.
Quote from Funbeat user on 1 June 2007, 10:04Jo jag nöp i buffarna och kände ingen skillnad. Sedan funderar jag såklart på om Lillan kan ha en baby eller en junior, hon är två ... misstänker att junior kan vara väl stor, men babymodellerna har ovanligt tråkiga mönster fast några gillar jag väl, och
Jo jag nöp i buffarna och kände ingen skillnad. Sedan funderar jag såklart på om Lillan kan ha en baby eller en junior, hon är två ... misstänker att junior kan vara väl stor, men babymodellerna har ovanligt tråkiga mönster fast några gillar jag väl, och
Quote from Therese Woodhill on 1 June 2007, 10:24" Det gör att det lätt rinner ner i ögonen och det har en viss tendens att kunna svida lite "
Har inget av det du säger, kör utan. Tycker det är härligt att känna hur svetten lackar. brukar nästan aldrig få det i ögonen av nån anledning.(hårig man)
" Det gör att det lätt rinner ner i ögonen och det har en viss tendens att kunna svida lite "
Har inget av det du säger, kör utan. Tycker det är härligt att känna hur svetten lackar. brukar nästan aldrig få det i ögonen av nån anledning.(hårig man)
Quote from Funbeat user on 1 June 2007, 14:27Men jag tror det är kontaktlinserna som gör att det svider i ögonen. Jag hr akontaktlinser och har också jobbigt med att svetten svider i ögonen. Så jag använder också tennisarmband för att torka mig i ansiktet med, mycket bra.
Jag funderar också på vad
Men jag tror det är kontaktlinserna som gör att det svider i ögonen. Jag hr akontaktlinser och har också jobbigt med att svetten svider i ögonen. Så jag använder också tennisarmband för att torka mig i ansiktet med, mycket bra.
Jag funderar också på vad
Quote from Funbeat user on 1 June 2007, 16:48Jag har både glasögon och kontaktlinser (inte samtidigt dock) och det svider lika illa oavsett vad jag har tycker jag.
Jag har både glasögon och kontaktlinser (inte samtidigt dock) och det svider lika illa oavsett vad jag har tycker jag.
Quote from Funbeat user on 1 June 2007, 18:51Jag kör med New lines vita tunna i funktions matrial. Kan rekommenderas.
Jag kör med New lines vita tunna i funktions matrial. Kan rekommenderas.
Quote from Jan Lundquist on 1 June 2007, 19:54vita tunna vaddå?
vita tunna vaddå?