Quote from Funbeat user on 2 June 2007, 00:08Förlåt vita keps
Förlåt vita keps
Quote from Funbeat user on 3 June 2007, 00:21Var igår och köpte en keps i funktionsmaterial som jag använde idag när jag skulle springa milen som snabbdistans, klart mycket bättre än en vanlig keps men det blev ändå varmt .... slapp dock mycket av svetten i ögonen. Hade som mål/vision att springa un
Var igår och köpte en keps i funktionsmaterial som jag använde idag när jag skulle springa milen som snabbdistans, klart mycket bättre än en vanlig keps men det blev ändå varmt .... slapp dock mycket av svetten i ögonen. Hade som mål/vision att springa un
Quote from ellen olsson on 3 June 2007, 01:47En Buff är mer elastisk och sitter därför bättre än en HAD. Åtminstone så var det så för några år sedan.
Vad gäller storlekar så skulle jag nog nästan rekommendera en Junior till en tvååring. Jag köpte en Buff i babystorlek till mina kompisars dotter när
En Buff är mer elastisk och sitter därför bättre än en HAD. Åtminstone så var det så för några år sedan.
Vad gäller storlekar så skulle jag nog nästan rekommendera en Junior till en tvååring. Jag köpte en Buff i babystorlek till mina kompisars dotter när
Quote from Funbeat user on 3 June 2007, 13:09Jo jag har försökt fånga in henne för mätning ... 😉
Håller nog med om att HADen är stum, om buffen är mer töjbar vet jag däremot inte. Tycker iaf den är bra.
Jo jag har försökt fånga in henne för mätning ... 😉
Håller nog med om att HADen är stum, om buffen är mer töjbar vet jag däremot inte. Tycker iaf den är bra.
Quote from Karolina Bergsten on 4 June 2007, 13:22Jag använder snusnäsduk, ibland som pannband ibland "pirat stuket". Funkar bra för mig. 🙂
Jag använder snusnäsduk, ibland som pannband ibland "pirat stuket". Funkar bra för mig. 🙂
Quote from Funbeat user on 4 June 2007, 13:27Stina, provade du buffen i helgen? Var det varmt, eller funkade det fint.
Stina, provade du buffen i helgen? Var det varmt, eller funkade det fint.
Quote from Funbeat user on 4 June 2007, 14:02Jag lät Sonen låna min HAD igår, han tyckte hjälmen nöp och klämde så den fungerade bra som hjälmskydd 🙂
Själv tycker jag den är skön att ha under hjälmen, som sagt.
Jag lät Sonen låna min HAD igår, han tyckte hjälmen nöp och klämde så den fungerade bra som hjälmskydd 🙂
Själv tycker jag den är skön att ha under hjälmen, som sagt.
Quote from Jan Lundquist on 4 June 2007, 14:24Nej Calle, jag är inte frisk så det blev ingen cykling 🙁
Nej Calle, jag är inte frisk så det blev ingen cykling 🙁