Quote from Guest on 14 March 2009, 16:34Efter att jag har varit med i 1:a GöteborgsVarvet idag, så har jag ont i huvudet. Har jag missat att fylla på något, eller finns det några knep. Vätska har jag fyllt på.
Efter att jag har varit med i 1:a GöteborgsVarvet idag, så har jag ont i huvudet. Har jag missat att fylla på något, eller finns det några knep. Vätska har jag fyllt på.
Quote from Fredric Lagerström on 14 March 2009, 16:44Ta dej en öl Lars!
Men jag vet inte vad det kan bero på. Det var ju bitvis lite kyligt och regnigt
på rundan idag. Vet ej om det kan spela in.
Ta dej en öl Lars!
Men jag vet inte vad det kan bero på. Det var ju bitvis lite kyligt och regnigt
på rundan idag. Vet ej om det kan spela in.
Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 17:08Energiförlust kan ju även ge huvudvärk men antagligen så är det bara att kroppen är trött. Ett sätt för den att signalera att du ska ta det lugnt =) Så ta den där ölen och sätta dig i soffan och njut av genomfört ett bra lopp istället =)
Energiförlust kan ju även ge huvudvärk men antagligen så är det bara att kroppen är trött. Ett sätt för den att signalera att du ska ta det lugnt =) Så ta den där ölen och sätta dig i soffan och njut av genomfört ett bra lopp istället =)
Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 17:13Har ingen öl hemma 🙁
Har ingen öl hemma 🙁
Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 17:14Dåligt planerat! Ett gott glas vin då?
Dåligt planerat! Ett gott glas vin då?
Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 17:32Du kanske drack för lite (alternativt för sällan) under loppet skulle jag gissa. Det brukar inte hjälpa för mig då att fylla på efteråt.
Du kanske drack för lite (alternativt för sällan) under loppet skulle jag gissa. Det brukar inte hjälpa för mig då att fylla på efteråt.
Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 17:42Eller för lite påfyllt innan.
Eller för lite påfyllt innan.
Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 17:44Innan, var det dåligt.
Under, ½l sportdryck.Tack för tipsen!
Innan, var det dåligt.
Under, ½l sportdryck.
Tack för tipsen!
Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 19:30Resorb eller någon annan "bakis-medicin" är mitt stalltips. Gör underverk för vätskebalansen 😀
Resorb eller någon annan "bakis-medicin" är mitt stalltips. Gör underverk för vätskebalansen 😀
Quote from Catharina Brattlin on 14 March 2009, 20:10Säger som Kalle; Resorb! Förmodligen lider Du av lätt saltbrist. Så har Du ingen Resorb hemma, så slicka i Dig lite vanligt salt och drick mer.
Jag har alltid Resorb i mitt vätskebälte. 🙂
Säger som Kalle; Resorb! Förmodligen lider Du av lätt saltbrist. Så har Du ingen Resorb hemma, så slicka i Dig lite vanligt salt och drick mer.
Jag har alltid Resorb i mitt vätskebälte. 🙂