Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHuvudvärk efter ½mara
You need to log in to create posts and topics.

Jonas: Naturligtvis är det roligt att bli bättre. 🙂 Vad jag menade är att jag inte kikar på eliten när jag beslutar mig för vad jag ska pyssla med när jag tränar. Jag kör det jag är sugen på. Inser alltså mina begränsningar - något ess kommer jag aldrig

Hurten, Haha ett under hur du kunde trycka i dig den där Vitargon. Jag drack en halv plaska. 2,5dl under maran. Smakar ju skit 🙂 Vattnet var så mycket godare.

Vatten innehåller inget raketbränsle ju. Bara att gapa och svälja. Så länge jag inte kräks är det godkänt. 😀

Smaken på sportdryck bekymrar inte mig, även om jag håller med om att det inte är gott. Dock så börjar jag alltid må illa av den vilket är betydligt värre. Jag vet att man bör träna sig med den specifika sportdrycken, men av någon anledning så gör jag ald

Då tycker jag gel är betydligt värre. Fy fasiken vilket äckelklister! (#)

Tja det där med sportdrycken under ett lopp ...säg ett marathon...det är ju verkligen en speciell sak att orda om..?! Många av oss nästan tål inte vissa varianter å fabrikat....å då blir det ju ett minus att tanka vid varje tillfälle...uuuuurrrkkk...tänk

Haha på dig Lars....
Den där Aaju Djaste var ju en riktig legitimeras vätskeåterställar-läkare...?!
Men kom ihåg en sak....efter biran så ska det in andra variationer i näbben oxså..
Jag själv brukar ta en typ Entrecote med myche strips å en massa böörnes

Kjell,
entrecote lät riktigt smarrigt, en annan har haft turen att bli servad med en sån här efter Maran
BILD:http://images.istheshit.net/opsxpglq.jpg

skönt med riktiga vänner som vet vad man behöver när man väl parkerat i soffan och faktiskt inte kommer

"Kan jag få samma som kille därborta...tack..?!";)