Quote from Funbeat user on 5 September 2012, 22:57Stockholm Halvmarathon är väl ett betydligt mindre lopp så de kanske har större möjligheter att hantera manuell seedning? 16 000 löpare mot Göteborgsvarvets 60 000...
Och även om man har tillgång till databaser (vilket jag är tveksam till då det ju är m
Stockholm Halvmarathon är väl ett betydligt mindre lopp så de kanske har större möjligheter att hantera manuell seedning? 16 000 löpare mot Göteborgsvarvets 60 000...
Och även om man har tillgång till databaser (vilket jag är tveksam till då det ju är m
Quote from Funbeat user on 5 September 2012, 23:05Håller helt med den som skrev att namnbyte borde vara möjligt i alla lopp.
Håller helt med den som skrev att namnbyte borde vara möjligt i alla lopp.
Quote from Funbeat user on 6 September 2012, 08:58Helt klart Karin. Men de som inte ka starta är ju de stora loppens kassakor... Du betalar stora summor för något du inte utnyttjar. Så varför skulle dom vilja ändra?
Återigen låter det som att jag är på loppens sida när jag egentligen vill att saker å t
Helt klart Karin. Men de som inte ka starta är ju de stora loppens kassakor... Du betalar stora summor för något du inte utnyttjar. Så varför skulle dom vilja ändra?
Återigen låter det som att jag är på loppens sida när jag egentligen vill att saker å t
Quote from Funbeat user on 6 September 2012, 09:17Jag håller inte med om att det inte spelar så mkt roll om man är så "långsam" att man springer milen på 48 min - det är nämligen avsevärd skillnad på löpare som springer milen på 50 min och säg 65 min, den är inte mindre än den mellan 35-minuterlöparen oc
Jag håller inte med om att det inte spelar så mkt roll om man är så "långsam" att man springer milen på 48 min - det är nämligen avsevärd skillnad på löpare som springer milen på 50 min och säg 65 min, den är inte mindre än den mellan 35-minuterlöparen oc
Quote from Funbeat user on 6 September 2012, 09:31Du läser nog in alldes fel saker nu, LLL
Visst är det skillnad på löparna, men det är verkligen inte stor skillnad på medlhastigheten i startgrupperna de hamnar i (resp. skulle ha hamnat i om de hade blviti seedad).
Du läser nog in alldes fel saker nu, LLL
Visst är det skillnad på löparna, men det är verkligen inte stor skillnad på medlhastigheten i startgrupperna de hamnar i (resp. skulle ha hamnat i om de hade blviti seedad).
Quote from Funbeat user on 6 September 2012, 09:37Det är möjligt jag gör, men det är segt för alla när de måste kämpa sig förbi långsammare löpare - och alla löpare utom en har alltid någon långsammare löpare nånstans 😉
Sedan så stämmer inte seedningar med dagsformen iaf. Den som tränat effektivt och är
Det är möjligt jag gör, men det är segt för alla när de måste kämpa sig förbi långsammare löpare - och alla löpare utom en har alltid någon långsammare löpare nånstans 😉
Sedan så stämmer inte seedningar med dagsformen iaf. Den som tränat effektivt och är
Quote from Funbeat user on 6 September 2012, 10:12Jag är inne på Linglings linje. Det ÄR skillnad även på långsammare löpare. Om man hamnar i startgrupp 18 på varvet så har man hamnat precis bakom startgrupperna 13-17, vilket innebär löpare som har som målsättning att springa på 2.05 till över 2.40. Dvs
Jag är inne på Linglings linje. Det ÄR skillnad även på långsammare löpare. Om man hamnar i startgrupp 18 på varvet så har man hamnat precis bakom startgrupperna 13-17, vilket innebär löpare som har som målsättning att springa på 2.05 till över 2.40. Dvs
Quote from Elias Engqvist on 6 September 2012, 10:22Jag vill bara påpeka att på Caballo Blanco Memorial Run är namnbyte tillåten!!!
Jag vill bara påpeka att på Caballo Blanco Memorial Run är namnbyte tillåten!!!
Quote from Funbeat user on 6 September 2012, 10:36Mot en extra donation.
Mot en extra donation.
Quote from Funbeat user on 6 September 2012, 11:28Joakim, jag springer också oftast mindre lopp.. Har dock lyckats seeda upp mig på Göteborgsvarvet (det blir bättre år två) hade det inte varit så dumt att vi hade två lopp i Sthlm på lördag hade jag också sprungit Sickla... Men jag kör norr om stan iställ
Joakim, jag springer också oftast mindre lopp.. Har dock lyckats seeda upp mig på Göteborgsvarvet (det blir bättre år två) hade det inte varit så dumt att vi hade två lopp i Sthlm på lördag hade jag också sprungit Sickla... Men jag kör norr om stan iställ