Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 15:45Joakim räkna med att det går löpartåg från Stockholm till Göteborg till en kostnad av cirka tusenlappen tor. Sen kan du också hänga på "låset" 90 dagar innan och boka för 95 kronor enkel resa.
Joakim räkna med att det går löpartåg från Stockholm till Göteborg till en kostnad av cirka tusenlappen tor. Sen kan du också hänga på "låset" 90 dagar innan och boka för 95 kronor enkel resa.
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 15:49För övrigt anser jag att namnbyte ska kunna erbjudas av alla arrangörer.
För övrigt anser jag att namnbyte ska kunna erbjudas av alla arrangörer.
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 16:00Tack för din uppmaning Michael!
För dom som bor i närheten av Michael kan jag varmt rekommendera Arosmarathon.
Arosmarathon är ett lopp där det inte kostar något att deltaga, detta i protest mot alla på tok för dyra arrangemang.
Startdatum för 2013 års
Tack för din uppmaning Michael!
För dom som bor i närheten av Michael kan jag varmt rekommendera Arosmarathon.
Arosmarathon är ett lopp där det inte kostar något att deltaga, detta i protest mot alla på tok för dyra arrangemang.
Startdatum för 2013 års
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 20:28Om man inte klarar milen på 47 minuter, kanske det inte blir så stor skillnad om man seedar sig eller ej. Snitthastigheten per grupp avtar väl inte särskilt mycket när det hamnat runt två timmar?
Om man inte klarar milen på 47 minuter, kanske det inte blir så stor skillnad om man seedar sig eller ej. Snitthastigheten per grupp avtar väl inte särskilt mycket när det hamnat runt två timmar?
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 23:27Hmm, jag har ju aldrig sprungit varvet, så jag vet inte om det är stor skillnad på hastigheten i t ex startgrupp 12 eller 23. Men det skulle kunna vara så…
Hmm, jag har ju aldrig sprungit varvet, så jag vet inte om det är stor skillnad på hastigheten i t ex startgrupp 12 eller 23. Men det skulle kunna vara så…
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 23:50När jag skulle springa Jubileumsmaran i somras så lade jag ut en fråga om samåkning här på Funbeat.
Jag fick napp på två sympatiska och blixtsnabba killar från trakten som jag fick åka med vilket innebar en resekostnad ToR på 400kr.
Boende brukar gå att l
När jag skulle springa Jubileumsmaran i somras så lade jag ut en fråga om samåkning här på Funbeat.
Jag fick napp på två sympatiska och blixtsnabba killar från trakten som jag fick åka med vilket innebar en resekostnad ToR på 400kr.
Boende brukar gå att l
Quote from Elias Engqvist on 4 September 2012, 00:04Inspirerad av denna diskussion kommer Caballo Blanco Memorial Run att bli det vänligaste loppet i Sverige!
Se: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1192748
Inspirerad av denna diskussion kommer Caballo Blanco Memorial Run att bli det vänligaste loppet i Sverige!
Se: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1192748
Quote from Funbeat user on 5 September 2012, 11:41Joakim: När det gäller Göteborgsvarvet så är ju en hel hög med startgrupper på slutet fylld med oseedade löpare. Därför kommer väldigt många i grupp 23 att vara snabbare än dem i grupp 12 medan några är långsammare. Svårt att säga var det kommer att bli m
Joakim: När det gäller Göteborgsvarvet så är ju en hel hög med startgrupper på slutet fylld med oseedade löpare. Därför kommer väldigt många i grupp 23 att vara snabbare än dem i grupp 12 medan några är långsammare. Svårt att säga var det kommer att bli m
Quote from Funbeat user on 5 September 2012, 14:34Marcus, det är sant. Det visar sig. Däremot så tycker jag fortfarande det är märkligt att endast Göteborgsvarvets seedningslopp är giltiga för placering i startgrupperna när det handlar om mer mediokra tider. Vad är det för skillnad på att springa 10 km i
Marcus, det är sant. Det visar sig. Däremot så tycker jag fortfarande det är märkligt att endast Göteborgsvarvets seedningslopp är giltiga för placering i startgrupperna när det handlar om mer mediokra tider. Vad är det för skillnad på att springa 10 km i
Quote from Funbeat user on 5 September 2012, 15:00Joakim den enklaste förklaringen med seedningen är att det kostar pengar för dom att adminstrera det... Om alla skulle kunna seeda sig skulle det vara väldigt tidskrävande för dom (vissa tider måste ev kontrolleras etc.) och då är det enklare för dom att
Joakim den enklaste förklaringen med seedningen är att det kostar pengar för dom att adminstrera det... Om alla skulle kunna seeda sig skulle det vara väldigt tidskrävande för dom (vissa tider måste ev kontrolleras etc.) och då är det enklare för dom att