Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 12:06Beror lite på var man bor.
Beror lite på var man bor.
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 12:12Joakim ser ut att bo i Stockholm.
Joakim ser ut att bo i Stockholm.
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 12:21Då lär det inte vara några problem - förutom att boka i tid :/
Då lär det inte vara några problem - förutom att boka i tid :/
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 13:53När jag kollade på SJ häromdagen så kostade biljetterna drygt 2600 per person. Och då är det 2:a klass... I första klass ligger biljetterna på drygt 3500 pix. Så det blir till att hänga på låset när flygbiljetterna släpps, det lär bli betydligt billigare.
När jag kollade på SJ häromdagen så kostade biljetterna drygt 2600 per person. Och då är det 2:a klass... I första klass ligger biljetterna på drygt 3500 pix. Så det blir till att hänga på låset när flygbiljetterna släpps, det lär bli betydligt billigare.
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 13:56Men sedan tillkommer resor till och ifrån ev seedningslopp också.
Men sedan tillkommer resor till och ifrån ev seedningslopp också.
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 14:01Lingling: Jag har kommit ganska sent till StM båda gångerna (reser från Gotland) jag sprungit där och det har i princip bara varit att knalla in och hämta sin nummerlapp utan att köa alls. Det verkar som om de flesta är i god tid vilket innebär att rusnin
Lingling: Jag har kommit ganska sent till StM båda gångerna (reser från Gotland) jag sprungit där och det har i princip bara varit att knalla in och hämta sin nummerlapp utan att köa alls. Det verkar som om de flesta är i god tid vilket innebär att rusnin
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 14:10Ja min erfarenhet av både, LL VR och Vasaloppsfamiljen är att går lätt och smidigt att hämta nummerlapp, samma sak med Blodomloppet här som är realtivt stort, så jag undrar varför Tjejmilen klappar ihop?
Ja min erfarenhet av både, LL VR och Vasaloppsfamiljen är att går lätt och smidigt att hämta nummerlapp, samma sak med Blodomloppet här som är realtivt stort, så jag undrar varför Tjejmilen klappar ihop?
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 15:11Men Kristina, det var 21 maj 2011 ju… 🙂
Men Kristina, det var 21 maj 2011 ju… 🙂
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 15:26Ojsan. 🙂
Ojsan. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 15:40Det kanske därför biljetterna är så billiga? 😀
Det kanske därför biljetterna är så billiga? 😀