Quote from Funbeat user on 30 August 2012, 16:06Jag tycker också det är inspirerande att springa med andra löpare runt omkring mig. Och publik naturligtvis
Vid årets IM-tävling i Kalmar hade man lagt en del av del den avslutande maran på gatorna inne i centrala Kalmar. På relativt trånga gator hade m
Jag tycker också det är inspirerande att springa med andra löpare runt omkring mig. Och publik naturligtvis
Vid årets IM-tävling i Kalmar hade man lagt en del av del den avslutande maran på gatorna inne i centrala Kalmar. På relativt trånga gator hade m
Quote from Funbeat user on 30 August 2012, 19:14Om jag ska springa ensam kan jag lika gärna göra det själv utan att betala anmälningsavgift. En del av tävlingen är atmosfären och att man i vart fall då och då ser andra människor som kanske kan hjälpa en att göra ett bättre lopp än man tänkt sig.
Om ma
Om jag ska springa ensam kan jag lika gärna göra det själv utan att betala anmälningsavgift. En del av tävlingen är atmosfären och att man i vart fall då och då ser andra människor som kanske kan hjälpa en att göra ett bättre lopp än man tänkt sig.
Om ma
Quote from Catharina Brattlin on 30 August 2012, 20:12"Det där med att springa ensam ... Är ni med i loppen för att utmana er själva eller för att utmana andra?"
Självklart för att utmana mig själv! Denna tråden visar ju hur svårt det är för många att hantera ev risker att få springa ensam och till på köpet
"Det där med att springa ensam ... Är ni med i loppen för att utmana er själva eller för att utmana andra?"
Självklart för att utmana mig själv! Denna tråden visar ju hur svårt det är för många att hantera ev risker att få springa ensam och till på köpet
Quote from Funbeat user on 30 August 2012, 20:33Jag tillhör också den lilla(?) skaran som gillar att löpa ensam. Det än en av tjusningarna med lopp. Nu springer jag iof ultralopp och då är preferenserna annorlunda än vid ett millopp då man ligger på max hela tiden på ett annat sätt.
För mig ger tävl
Jag tillhör också den lilla(?) skaran som gillar att löpa ensam. Det än en av tjusningarna med lopp. Nu springer jag iof ultralopp och då är preferenserna annorlunda än vid ett millopp då man ligger på max hela tiden på ett annat sätt.
För mig ger tävl
Quote from Funbeat user on 30 August 2012, 20:38Små lopp springer jag bara för att persa och slå kompisar. Stora lopp springer jag för folkfesten med de skall fortfarande vara löpbara så midnattslopp och göteborgsvarv går fetbort än så länge.
Visst är det i första hand ens egna tider man jagar men nog
Små lopp springer jag bara för att persa och slå kompisar. Stora lopp springer jag för folkfesten med de skall fortfarande vara löpbara så midnattslopp och göteborgsvarv går fetbort än så länge.
Visst är det i första hand ens egna tider man jagar men nog
Quote from Funbeat user on 30 August 2012, 21:18Jag kom visserligen inte sist på årets Jättelångt utan näst sist, och jag sprang inte ensam utan med Carina hela loppet. Men en underbar målgång fick vi. Inte av 10000 personer utan snarare 5-10st men är det rätt 5 personer som står vid målet och hejar så
Jag kom visserligen inte sist på årets Jättelångt utan näst sist, och jag sprang inte ensam utan med Carina hela loppet. Men en underbar målgång fick vi. Inte av 10000 personer utan snarare 5-10st men är det rätt 5 personer som står vid målet och hejar så
Quote from Funbeat user on 30 August 2012, 21:33Jag brukade primärt tävla för att hålla högre tempo/längre sträcka än jag normalt skulle pina mig igenom på träning. Alla mina personbästa är på just tävlingar. Midnattsloppet går bort av den anledningen att det är svårt att personbästa och nästa år blir
Jag brukade primärt tävla för att hålla högre tempo/längre sträcka än jag normalt skulle pina mig igenom på träning. Alla mina personbästa är på just tävlingar. Midnattsloppet går bort av den anledningen att det är svårt att personbästa och nästa år blir
Quote from Funbeat user on 30 August 2012, 21:57Jag får väl tillägga det att jag springer terräng lopp bara för att få många timmar och mil i benen aldrig för att komma snabbt fram till målet.
Jag får väl tillägga det att jag springer terräng lopp bara för att få många timmar och mil i benen aldrig för att komma snabbt fram till målet.
Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 19:04Ref förra helgens lopp så verkar det vara ett djävla bra recept!...GRATTIS igen Janne!!!...tror att Månkarbodagen måste flytta på sig igen om vi ska få tillbaka dig som startande..hehe. Eller hur??
Ref förra helgens lopp så verkar det vara ett djävla bra recept!...GRATTIS igen Janne!!!...tror att Månkarbodagen måste flytta på sig igen om vi ska få tillbaka dig som startande..hehe. Eller hur??
Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 21:36Känns som jag är fast i Skövde sista helgen i augusti 🙂
Känns som jag är fast i Skövde sista helgen i augusti 🙂