Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHysteri kring stora lopp.
You need to log in to create posts and topics.

Jag har skrivit om det här tidigare. För två år sedan sprang jag Bysjöloppet i Åtvidaberg ungefär. 17-18 km terräng, som inte var banade spår, utan lite här och var ... konstaterade att det är fler öschötar som åker upp till 08 och springer Stockholm halv

Eg gillar jag mindre lopp, men känner också igen det Anna skrev, att arrangemangen ofta är lite valhänt gjorda. Jag gjorde nyss lilla Tyresö Triathlon i söndags, och förvisso var funktionärerna jättegoa längs sträckan och hejade, men uppvärmingen (tex) hö

Om alla från stora lopp anmäler sig till små lopp så blir de små loppen stora.
Var ska vi då hitta små lopp?

Då blir dom stora loppen ju små!

Jag sprang Månkarbo och låg hela tiden i mitten av fältet. Tyvärr ensam större delen av loppet. Men funkisarna var mkt trevliga och jag blev uppropad vid varje passering. Det peppade. Om man springer maran på 5 timmar + så kan det nog nöp riktigt ensamt p

Intressant tanke Patrick...å visst var det ett fantastiskt underbart otroligt Månkarbo Marathon i år..?????? Sala Silver Marathon gjorde så att vi sniglar fick starta en halvtimme tidigare å det tycker jag var ett bra drag för att skona flaggvakterna i al

På känt manér tar jag nu tillfället i akt att skriva några rader om en mara som går av stapeln i min egen hemort...ehe...nämligen Umemaran, där s.k. "slow-runners" >4:45 har möjlighet att starta en timme tidigare. Smart valör va? ...ehe... 😉

http://www.

Haha,många roliga historier i den här tråden. Min bästa ligga-sist-historia kommer från min första ultra, Markusloppet 50 km. Redan efter 9 km sprang jag en mil fel och till slut var jag så pass sen i mål att alla andra löpare förutom en kille jag sprang

Jag sprang en gång ett marathon (ett 42km-lopp) i björkliden-fjällen där de tre som låg efter mig behagade bryta vilket gjorde att jag helt plötsligt var sist) Jag hade killarna vid sista vätskekontrollen i hasorna hela tiden då dom plockade upp markering

Det där med att springa ensam ... Är ni med i loppen för att utmana er själva eller för att utmana andra?