Quote from Catharina Brattlin on 28 August 2012, 21:44"Men att gå i mål på Stockholmsstadion, genom portalen i Månkarbo
eller under en handskrivenmålvimpel på en fotbollsplan är för mig lika stort om jag har gjort den prestation jag ville eller inte trodde jag kunde."Kunde inte ha skrivit det bättre själv.
"Men att gå i mål på Stockholmsstadion, genom portalen i Månkarbo
eller under en handskrivenmålvimpel på en fotbollsplan är för mig lika stort om jag har gjort den prestation jag ville eller inte trodde jag kunde."
Kunde inte ha skrivit det bättre själv.
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 21:46Hur den långsammaste löparen blir behandlad säger väldigt mycket om arrangören.
Hur den långsammaste löparen blir behandlad säger väldigt mycket om arrangören.
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 21:56Jag sprang ett typiskt litet, lokalt, mysigt lopp i somras. Orrböle Runt. 🙂 Man springer ett eller två varv runt en sjö, 7 eller 14 km. Så i alla fall vi som sprang 7 km hade gott om ryggar att springa om. Ingen trängsel men lagom mycket folk.
Riktigt
Jag sprang ett typiskt litet, lokalt, mysigt lopp i somras. Orrböle Runt. 🙂 Man springer ett eller två varv runt en sjö, 7 eller 14 km. Så i alla fall vi som sprang 7 km hade gott om ryggar att springa om. Ingen trängsel men lagom mycket folk.
Riktigt
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 21:56Alltså apropå kommentaren om hur den siste löparen blir behandlad. 🙂
Alltså apropå kommentaren om hur den siste löparen blir behandlad. 🙂
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 22:06att springa ensam på slutet, att komma sist eller bland de sista
det har jag inget emot, jag är inte snabbare än så och nån måste ju som sagt vara sist också
det är just det där att man känner sig bortstädad, funktionärerna har gått hem, eller att vätska
att springa ensam på slutet, att komma sist eller bland de sista
det har jag inget emot, jag är inte snabbare än så och nån måste ju som sagt vara sist också
det är just det där att man känner sig bortstädad, funktionärerna har gått hem, eller att vätska
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 22:13Lättare att köpa ensamheten om omgivningen är inspirerande. Medan långa raka vägar i ensamhet eller när alla andra bara rinner iväg då känns det bortkastat.
Upplevelsen av löpning blir bättre i Skatås (strövområde i Gbg) en vanlig kväll. Då är det också f
Lättare att köpa ensamheten om omgivningen är inspirerande. Medan långa raka vägar i ensamhet eller när alla andra bara rinner iväg då känns det bortkastat.
Upplevelsen av löpning blir bättre i Skatås (strövområde i Gbg) en vanlig kväll. Då är det också f
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 00:28Mycket intressant diskussion, inte minst för mig som är ganska ny i löpvärlden. Jag har bara sprungit 7-8 lopp hittills, såväl några större (Midnattsloppet) som mindre (Hellasloppet, m m). Kul med alla typer av lopp, tycker jag - folkfesten på stora lopp
Mycket intressant diskussion, inte minst för mig som är ganska ny i löpvärlden. Jag har bara sprungit 7-8 lopp hittills, såväl några större (Midnattsloppet) som mindre (Hellasloppet, m m). Kul med alla typer av lopp, tycker jag - folkfesten på stora lopp
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 06:13På ett sätt så tycker jag det är tråkigt att alla "större" tävlingar har blivit så himmla stora. Det är mycket om att man måste boka in loppen nästan ett år innan det går av. Ta te x kalmar triathlon, redan slutsålt vad jag läste igår. Göteborgsvarvet te
På ett sätt så tycker jag det är tråkigt att alla "större" tävlingar har blivit så himmla stora. Det är mycket om att man måste boka in loppen nästan ett år innan det går av. Ta te x kalmar triathlon, redan slutsålt vad jag läste igår. Göteborgsvarvet te
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 07:42Jag gillar både stora och små lopp. Det finns en tjusning med båda varianterna. Jag önskar att fler löpare med bra idéer (finns massor av bra synpunkter bara i denna tråd) själva arrangerade lopp. Lopp för löpare av löpare brukar bli bäst.
Jag gillar både stora och små lopp. Det finns en tjusning med båda varianterna. Jag önskar att fler löpare med bra idéer (finns massor av bra synpunkter bara i denna tråd) själva arrangerade lopp. Lopp för löpare av löpare brukar bli bäst.
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 07:55Jag springer gärna stora lopp för folkfestens skull och för att slippa vara själv på banan, men har även sprunigt några små som har haft sin charm. Kvarnloppet i Jakobsberg t ex var roligt att springa och skönt att kunna komma dit 45 min innan start, park
Jag springer gärna stora lopp för folkfestens skull och för att slippa vara själv på banan, men har även sprunigt några små som har haft sin charm. Kvarnloppet i Jakobsberg t ex var roligt att springa och skönt att kunna komma dit 45 min innan start, park