Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 20:21Växjö marathon hade varit den ensammaste maran genom tiderna för mig, om det inte hade varit för Ulla och Peter (jag hade öht inte varit DÄR om det inte hade varit för dem iofs). Den var min första mara, så jag kom in på 5:55 eller något i den stilen och
Växjö marathon hade varit den ensammaste maran genom tiderna för mig, om det inte hade varit för Ulla och Peter (jag hade öht inte varit DÄR om det inte hade varit för dem iofs). Den var min första mara, så jag kom in på 5:55 eller något i den stilen och
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 20:34Jag är också en lit elångsammare löpare än genomsnittet och var med i Örebro Halvmarathon och det kändes så¨där när man hade nån att springa med en sådär 500 meter och sen var funktionärerna det enda sällskapet. Jag tyckte åtminstone att det var rätt träl
Jag är också en lit elångsammare löpare än genomsnittet och var med i Örebro Halvmarathon och det kändes så¨där när man hade nån att springa med en sådär 500 meter och sen var funktionärerna det enda sällskapet. Jag tyckte åtminstone att det var rätt träl
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 20:49Jag kunde för all del skrivit att funktionärerna i Växjö hejade och hurrade från start till mål och gjorde ingen min av att vilja överge mig, så det var inget fel på loppet som sådant. All heder till arrangörerna för det.
Men jag hade fortfarande varit m
Jag kunde för all del skrivit att funktionärerna i Växjö hejade och hurrade från start till mål och gjorde ingen min av att vilja överge mig, så det var inget fel på loppet som sådant. All heder till arrangörerna för det.
Men jag hade fortfarande varit m
Quote from Catharina Brattlin on 28 August 2012, 20:50Usch så Ni skräms! Jag som har Växjö Marathon inplanerat i oktober! (#)
Hursom, jag håller inte riktigt med om att man skulle få sämre service för att man är långsam på smålopp. Jag, som är löjligt långsam, har sprungit både halv-och helmaror på små, lok
Usch så Ni skräms! Jag som har Växjö Marathon inplanerat i oktober! (#)
Hursom, jag håller inte riktigt med om att man skulle få sämre service för att man är långsam på smålopp. Jag, som är löjligt långsam, har sprungit både halv-och helmaror på små, lok
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 21:03Testa både stora- o små lopp! Mindre lopp är fria från de flesta "proppar" som ofta följer större evenemang! Samtidigt är det en mäktig känsla när tusentals likasinnade ger sig iväg på exempelvis Lidingö eller Stockholm maran!
Ett plus är att de mindre
Testa både stora- o små lopp! Mindre lopp är fria från de flesta "proppar" som ofta följer större evenemang! Samtidigt är det en mäktig känsla när tusentals likasinnade ger sig iväg på exempelvis Lidingö eller Stockholm maran!
Ett plus är att de mindre
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 21:03Mitt allra första lopp var Vällingby marathon. Ett litet lopp på en fyravarvsbana. Trots att jag inte var jättelångsam (ca 4:30) och långt ifrån sist hamnade jag ensam väldigt stora delar av banan och jag tyckte det var mördande tråkigt. Vitsen för mig me
Mitt allra första lopp var Vällingby marathon. Ett litet lopp på en fyravarvsbana. Trots att jag inte var jättelångsam (ca 4:30) och långt ifrån sist hamnade jag ensam väldigt stora delar av banan och jag tyckte det var mördande tråkigt. Vitsen för mig me
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 21:13Som så många andra redan sagt brukar jag föredra de mindre loppen. Det blir en helt annan känsla och gemenskap.
Sprang iofs Midnattsloppet och det var väl häftigt på sätt och vis men tillsammans med typ 25000 andra, som dessutom hade likadana tröjor känne
Som så många andra redan sagt brukar jag föredra de mindre loppen. Det blir en helt annan känsla och gemenskap.
Sprang iofs Midnattsloppet och det var väl häftigt på sätt och vis men tillsammans med typ 25000 andra, som dessutom hade likadana tröjor känne
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 21:19För mig handlar lopp om
- Få den där sista motivationen att maxprestera, kvitto på årets ansträngningar har givit resultat.
- Folkfest och idrottsglädje.
Springa/cykla ett lopp helt ensam - utan andra deltagare, engagerade funktionärer, publik - blir
För mig handlar lopp om
- Få den där sista motivationen att maxprestera, kvitto på årets ansträngningar har givit resultat.
- Folkfest och idrottsglädje.
Springa/cykla ett lopp helt ensam - utan andra deltagare, engagerade funktionärer, publik - blir
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 21:29Det här handlar också om var man bor. Själv bor jag tiotals mil utanför tullarna och således springer jag nästan bara "smålopp". Tycker det är ett alldeles utmärkt sätt att tävla. För några tior får man massor av löpare att tävla mot (bra ryggar), tidtagn
Det här handlar också om var man bor. Själv bor jag tiotals mil utanför tullarna och således springer jag nästan bara "smålopp". Tycker det är ett alldeles utmärkt sätt att tävla. För några tior får man massor av löpare att tävla mot (bra ryggar), tidtagn
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 21:37Kul att se så många oika åsikter och tankar.
Varför skrev jag detta? Ja min förhoppning är väl att en eller annan av de som har som stort mål att springa ett lopp eller två vågar prova den lokala tävlingen. Det gynnar den lokala föreningen som kanske har
Kul att se så många oika åsikter och tankar.
Varför skrev jag detta? Ja min förhoppning är väl att en eller annan av de som har som stort mål att springa ett lopp eller två vågar prova den lokala tävlingen. Det gynnar den lokala föreningen som kanske har