Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 18:41Små lopp kan vara helt underbara. Jag ser det som en stor bonus att det inte är trångt även om jag är långsam och springer ensam. Fast detta intryck gäller faktiskt bara för långa lopp.
Rekordet i liten trängsel har nog första årets gax. Loppet rundade
Små lopp kan vara helt underbara. Jag ser det som en stor bonus att det inte är trångt även om jag är långsam och springer ensam. Fast detta intryck gäller faktiskt bara för långa lopp.
Rekordet i liten trängsel har nog första årets gax. Loppet rundade
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 18:45Mitt andra lopp i min korta karriär var Hörby marknadslopp.
Ett litet pyttelopp på mestadels skogsstigar.Jag och min kompis var sist och näst sist från start men vi kämpade på och hade till slut 20 efter oss och 150 före oss i mål.Det var ingen publik i s
Mitt andra lopp i min korta karriär var Hörby marknadslopp.
Ett litet pyttelopp på mestadels skogsstigar.Jag och min kompis var sist och näst sist från start men vi kämpade på och hade till slut 20 efter oss och 150 före oss i mål.Det var ingen publik i s
Quote from Elias Engqvist on 28 August 2012, 18:46Är det nu jag ska göra reklam för Caballo Blanco Memorial 22 september?
Hittills 21 anmälda. http://83.250.220.71/CBM/CBM.html (Klicka på INFO)Edit: 22 anmälda 🙂
Är det nu jag ska göra reklam för Caballo Blanco Memorial 22 september?
Hittills 21 anmälda. http://83.250.220.71/CBM/CBM.html (Klicka på INFO)
Edit: 22 anmälda 🙂
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 18:58Vill bara förtydliga lite från min förra kommentar. " När arrangörerna inte kräver en hel dag för deltagarna att avverka en mil..." Och med det menas!
Leta parkering, Köer lapputdelning, köer till fållan. Väntetid i fållan(oj kissnödig)Det var lite a
Vill bara förtydliga lite från min förra kommentar. " När arrangörerna inte kräver en hel dag för deltagarna att avverka en mil..." Och med det menas!
Leta parkering, Köer lapputdelning, köer till fållan. Väntetid i fållan(oj kissnödig)
Det var lite a
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 19:08Tyvärr har jag stött på ett undantag till att man som långsam löpare bättre passar in på längre än kortare lopp. Trots att prestationshetsen är mindre på längre lopp.
Detta orsakades av att arrangören inte var van med långlöpare. Jag sprang Vasastaffett
Tyvärr har jag stött på ett undantag till att man som långsam löpare bättre passar in på längre än kortare lopp. Trots att prestationshetsen är mindre på längre lopp.
Detta orsakades av att arrangören inte var van med långlöpare. Jag sprang Vasastaffett
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 19:59Just det faktum att det fungerar med kontroller etc kring större lopp tror jag gör en skillnad oavsett sport. Jag behöver bara jämföra förra årets järnmannen i Kalmar och årets Ironman. Jag var båda åren bland de sista och förra året hade de i princip plo
Just det faktum att det fungerar med kontroller etc kring större lopp tror jag gör en skillnad oavsett sport. Jag behöver bara jämföra förra årets järnmannen i Kalmar och årets Ironman. Jag var båda åren bland de sista och förra året hade de i princip plo
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 19:59Ja det ligger ju en massa bakom det som Micke pratar om ...å som sedan flera har breddat ämnet kring. Å eftersom det var så många inblandade så kommer jag inte ihåg alla infallsvinklarna liksom. "Ensam på banan"...tja det har jag varit ofta men då har jag
Ja det ligger ju en massa bakom det som Micke pratar om ...å som sedan flera har breddat ämnet kring. Å eftersom det var så många inblandade så kommer jag inte ihåg alla infallsvinklarna liksom. "Ensam på banan"...tja det har jag varit ofta men då har jag
Quote from Ulrika Ekelund on 28 August 2012, 20:00Växjö Marathon går väl 8 varv runt en sjö. Då behöver man nog inte vara ensam, möjligen på sista varvet.
Växjö Marathon går väl 8 varv runt en sjö. Då behöver man nog inte vara ensam, möjligen på sista varvet.
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 20:16Jag skulle gärna springa mindre lopp, har inget emot att vara ensam på banan. Men jag tycker det är trist när man inte får samma service som de snabbare löparna (som redan nämnts).
Jag sprang ett 10-miles lopp i helgen med 4500 anmälda (inte jättestort a
Jag skulle gärna springa mindre lopp, har inget emot att vara ensam på banan. Men jag tycker det är trist när man inte får samma service som de snabbare löparna (som redan nämnts).
Jag sprang ett 10-miles lopp i helgen med 4500 anmälda (inte jättestort a
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 20:17Ja du har rätt där för att Växjö har blivit så enormt populärt....men annars runt en sjö i åtta varv så är det väl inte så roligt att ligga sista i dom sista fyra varven..."Här kommer Nr 87 Kjell Åström från Månkarbo igen som sista löpare....bara tre varv
Ja du har rätt där för att Växjö har blivit så enormt populärt....men annars runt en sjö i åtta varv så är det väl inte så roligt att ligga sista i dom sista fyra varven..."Här kommer Nr 87 Kjell Åström från Månkarbo igen som sista löpare....bara tre varv