Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 23:58Jag föredrar mindre lopp. Gillar inte trängseln och så är det lättare att få ett jämnt tempo när man inte behöver sicksacka. Gemytligt brukar det vara. Nackdel risk att komma sist men det ska jobbas bort;-)
Sist kom jag en gång jag blev ordentligt påheja
Jag föredrar mindre lopp. Gillar inte trängseln och så är det lättare att få ett jämnt tempo när man inte behöver sicksacka. Gemytligt brukar det vara. Nackdel risk att komma sist men det ska jobbas bort;-)
Sist kom jag en gång jag blev ordentligt påheja
Quote from Funbeat user on 30 August 2012, 06:39"Innan jag anmäler mej till lopp kollar jag tidigare års resultat så man förhoppningsvis kan få några bakom."
Bra tips så man vet vad man kan vänta sig.
"Innan jag anmäler mej till lopp kollar jag tidigare års resultat så man förhoppningsvis kan få några bakom."
Bra tips så man vet vad man kan vänta sig.
Quote from Funbeat user on 30 August 2012, 08:29Visst är det trevligt med små lokala lopp osv, men man kan inte förringa känslan av det enorma publikstöd som finns på de stora, t.ex. Avenyn på Gbg-varvet.
Visst är det trevligt med små lokala lopp osv, men man kan inte förringa känslan av det enorma publikstöd som finns på de stora, t.ex. Avenyn på Gbg-varvet.
Quote from Jonny Persson on 30 August 2012, 08:41En del stora lopp kan vara alldeles underbart roliga med all stämning och förväntan som byggs upp och då kan den tidiga anmälan vara en del av grejen. Starten på resan mot målet. Medtävlare i massor, publik i massor. Helt enkelt skitskoj!
Samtidigt älska
En del stora lopp kan vara alldeles underbart roliga med all stämning och förväntan som byggs upp och då kan den tidiga anmälan vara en del av grejen. Starten på resan mot målet. Medtävlare i massor, publik i massor. Helt enkelt skitskoj!
Samtidigt älska
Quote from Funbeat user on 30 August 2012, 08:51En del tror jag springer lopp för att de gillar sällskapet. När jag sprang Kanallöpet i våras hade jag sällskap en bit med en man som snackade sig fram hela vägen (han hade helt klart bra kondition), när en snackpartner inte hängde med honom längre sprang
En del tror jag springer lopp för att de gillar sällskapet. När jag sprang Kanallöpet i våras hade jag sällskap en bit med en man som snackade sig fram hela vägen (han hade helt klart bra kondition), när en snackpartner inte hängde med honom längre sprang
Quote from Funbeat user on 30 August 2012, 08:56Anders N:
Är ni med i loppen för att utmana er själva eller för att utmana andra?Jag är med för att få draghjälp, ensam skulle jag aldrig orka hålla samma tempo som jag gör i en tävling där man alltid kan ta rygg på nån "lagom" snabb
Anders N:
Är ni med i loppen för att utmana er själva eller för att utmana andra?
Jag är med för att få draghjälp, ensam skulle jag aldrig orka hålla samma tempo som jag gör i en tävling där man alltid kan ta rygg på nån "lagom" snabb
Quote from Funbeat user on 30 August 2012, 08:58I tidsultror är alla kvar på banan tills slutsignalen går 🙂
Prova ett 6 timmars så får ni se.
Annars är målgången för dom allra sista i TEC en fullständigt otrolig händelse.
28-30 timmars "lidande" är över i ett enda stort lyckorus.
I tidsultror är alla kvar på banan tills slutsignalen går 🙂
Prova ett 6 timmars så får ni se.
Annars är målgången för dom allra sista i TEC en fullständigt otrolig händelse.
28-30 timmars "lidande" är över i ett enda stort lyckorus.
Quote from Funbeat user on 30 August 2012, 09:09Som någon skrev tidigare i tråden, många roliga komma sist historier.
Själv sprang jag ett betydligt kortare lopp i Roslagsmästerskapen i terränglöpning för ett antal år sedan i Häverödal. Loppet var endast 4 varv á 1000meter upp o ner för en liten ås.
V
Som någon skrev tidigare i tråden, många roliga komma sist historier.
Själv sprang jag ett betydligt kortare lopp i Roslagsmästerskapen i terränglöpning för ett antal år sedan i Häverödal. Loppet var endast 4 varv á 1000meter upp o ner för en liten ås.
V
Quote from Funbeat user on 30 August 2012, 11:37Anders:
"Det där med att springa ensam ... Är ni med i loppen för att utmana er själva eller för att utmana andra?"
Intressant fråga. Egentligen så vill man ju utmana sig själv, men en del av utmaningen kan ju vara att jämföra sig själv med andra. För
Anders:
"Det där med att springa ensam ... Är ni med i loppen för att utmana er själva eller för att utmana andra?"
Intressant fråga. Egentligen så vill man ju utmana sig själv, men en del av utmaningen kan ju vara att jämföra sig själv med andra. För
Quote from Funbeat user on 30 August 2012, 13:34För mig är ett lopp med mycket folk en "belöning" för alla ensamma timmar jag gjort ute i skogarna. Jag tycker det är helkul att springa med löpare som har ungefär samma maxhastighet som mig och ha folk som hejar på efter banan.
Om jag anmäler mig till et
För mig är ett lopp med mycket folk en "belöning" för alla ensamma timmar jag gjort ute i skogarna. Jag tycker det är helkul att springa med löpare som har ungefär samma maxhastighet som mig och ha folk som hejar på efter banan.
Om jag anmäler mig till et