Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 09:43Vi har upptäckt elden, uppfunnit hjulet och byggt servrar. Om nu skor skulle vara så onaturliga kan man fråga sig vad som är naturligt.
Vi har upptäckt elden, uppfunnit hjulet och byggt servrar. Om nu skor skulle vara så onaturliga kan man fråga sig vad som är naturligt.
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 10:04Självklart är det skadligt att börja springa barfota efter x år av strumpor och skor... Om man nu vill ge sig på det får man ju träna upp både muskler, leder OCH sulorna.
Vad gäller vinter/sommar är det också sådant man kan vänja fötter till (till en viss
Självklart är det skadligt att börja springa barfota efter x år av strumpor och skor... Om man nu vill ge sig på det får man ju träna upp både muskler, leder OCH sulorna.
Vad gäller vinter/sommar är det också sådant man kan vänja fötter till (till en viss
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 11:09Gick helt barfota några somrar i stan i början av 80-talet. Även om det var ok att gå, så var det nästan omöjligt att hålla fötterna presentabla. Man kan ju inte tvätta dem varja gång man kommer inomhus, och även när man tvättat dem såg de skitiga ut i fl
Gick helt barfota några somrar i stan i början av 80-talet. Även om det var ok att gå, så var det nästan omöjligt att hålla fötterna presentabla. Man kan ju inte tvätta dem varja gång man kommer inomhus, och även när man tvättat dem såg de skitiga ut i fl
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 13:10Michael, det var det jag menade med asfalt och betong. Jag kan ser båda sidor av arguementet.
Jag tycker att det är helt okej att springa barfota på asfalt. Men det gjörde jag som unge också
Michael, det var det jag menade med asfalt och betong. Jag kan ser båda sidor av arguementet.
Jag tycker att det är helt okej att springa barfota på asfalt. Men det gjörde jag som unge också
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 13:10Glasögon är onaturligt, men mitt liv blir bättre med dem.
Glasögon är onaturligt, men mitt liv blir bättre med dem.
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 13:49@Tomas
Laseroperation är det naturliga alternativet.
@Tomas
Laseroperation är det naturliga alternativet.
Quote from Catharina Brattlin on 30 June 2010, 14:46Jag sparkar gärna av mig skorna och går alltid barfota hemma, i trädgården, i skogen och på jobbet. Älskar att springa på gräsmattor och långa sandstränder. Behöver jag kuta snabbt barfota för att rädda en unge som har blivit getingstucken klarar jag det
Jag sparkar gärna av mig skorna och går alltid barfota hemma, i trädgården, i skogen och på jobbet. Älskar att springa på gräsmattor och långa sandstränder. Behöver jag kuta snabbt barfota för att rädda en unge som har blivit getingstucken klarar jag det
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 14:51Vissa dagar känns det som att 50% av trådarna här på Funbeat handlar om barfotalöpning och tjocklek på klackar. Är väl egentligen inget fel på diskussionen men jag gissar att det är en övergående trend.
När alla barfotafantaster tröttnat på att springa
Vissa dagar känns det som att 50% av trådarna här på Funbeat handlar om barfotalöpning och tjocklek på klackar. Är väl egentligen inget fel på diskussionen men jag gissar att det är en övergående trend.
När alla barfotafantaster tröttnat på att springa
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 15:03Äkta barfotalöpning blir kanske aldrig mer än en ganska marginell företeelse, men däremot kanske den totala dominansen för superuppbygda dämpningsmonster kan luckras upp en smula. Det är väl gott så.
Sen ska man naturligtvis springa i det man själv trivs
Äkta barfotalöpning blir kanske aldrig mer än en ganska marginell företeelse, men däremot kanske den totala dominansen för superuppbygda dämpningsmonster kan luckras upp en smula. Det är väl gott så.
Sen ska man naturligtvis springa i det man själv trivs
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 15:07Amen. Den totala dominansen för superuppbygda dämpningsmonster kan gott luckras upp. Har svårt att tro att befolkningen gått från att kunna springa fort o långt på 70-talet i ganska tunna o neutrala skor, till att behöva av Löplabbet specialinprovade mode
Amen. Den totala dominansen för superuppbygda dämpningsmonster kan gott luckras upp. Har svårt att tro att befolkningen gått från att kunna springa fort o långt på 70-talet i ganska tunna o neutrala skor, till att behöva av Löplabbet specialinprovade mode