Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 13:29På samma sätt som med neandertalträningen så finns det problem med barnträningen. Min pappa lyckades först få ett diskbråck när han åkte pulka med mig och lite senare bryta foten när han försökte lära syrran åka slalom i barnbacken. Barn är liksom trädklä
På samma sätt som med neandertalträningen så finns det problem med barnträningen. Min pappa lyckades först få ett diskbråck när han åkte pulka med mig och lite senare bryta foten när han försökte lära syrran åka slalom i barnbacken. Barn är liksom trädklä
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 18:08Mycket bra inlägg, Staffan. Tycker det är konstigt att så många tränings medvetna (vilket jag tror att de flesta är på funbeat) har så mycket negativt att säga om en träningsmetod som är en del av träningen för tex Colting. Då han är ganska vass i kategor
Mycket bra inlägg, Staffan. Tycker det är konstigt att så många tränings medvetna (vilket jag tror att de flesta är på funbeat) har så mycket negativt att säga om en träningsmetod som är en del av träningen för tex Colting. Då han är ganska vass i kategor
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 20:55Det gäller att vara träningsMEDVETEN inte träningsGROUPIE...
Det gäller att vara träningsMEDVETEN inte träningsGROUPIE...
Quote from Funbeat user on 1 December 2010, 00:17Som barnlös 48-åring tog jag fram den pulka jag senast använde som 13-åring och for tjohej nedför nyskottad backe. Det slutade med ett knäckt långfinger.
Barnträning är farlig. Även utan barn.
Som barnlös 48-åring tog jag fram den pulka jag senast använde som 13-åring och for tjohej nedför nyskottad backe. Det slutade med ett knäckt långfinger.
Barnträning är farlig. Även utan barn.
Quote from Funbeat user on 13 December 2010, 13:47Jag satte ett rep runt midjan och kopplade en 30 kg majssäck i änden, sen pulsade jag mig igenom ca 40 cm snö några hundra metere... jäklar va tungt det var, men väldigt bra träning! Funderar på att utveckla det konceptet...
Jag satte ett rep runt midjan och kopplade en 30 kg majssäck i änden, sen pulsade jag mig igenom ca 40 cm snö några hundra metere... jäklar va tungt det var, men väldigt bra träning! Funderar på att utveckla det konceptet...
Quote from Funbeat user on 13 December 2010, 15:04Klipp gräsmattan.
Städa .
Renovera huset.
Sälj bilen.
Skit i barnvagnen, bär ditt eget barn/ dra med pulka på vinternVardagen har många möjligheter 🙂
Klipp gräsmattan.
Städa .
Renovera huset.
Sälj bilen.
Skit i barnvagnen, bär ditt eget barn/ dra med pulka på vintern
Vardagen har många möjligheter 🙂
Quote from Funbeat user on 13 December 2010, 15:25Staffan : Har tyvärr inget o bidra med inte mer än fortsätt o jobba.
Björn : Mycket bra där. Att göra något måste va det viktigaste. Det är ju knepigt att Colting har blivit den han är o man ska tro tråden. Träna det som passar er själva men glöm inte o g
Staffan : Har tyvärr inget o bidra med inte mer än fortsätt o jobba.
Björn : Mycket bra där. Att göra något måste va det viktigaste. Det är ju knepigt att Colting har blivit den han är o man ska tro tråden. Träna det som passar er själva men glöm inte o g
Quote from Funbeat user on 13 December 2010, 22:21Tycka vad man vill om så kallad stenåldersträning kan vem som helst få göra som de vill med. Själv tycker jag det är både förbannat kul och bra träning i kombination med vad som helst av andra former av träning.
Här är två filmsnuttar där jag försöker åt
Tycka vad man vill om så kallad stenåldersträning kan vem som helst få göra som de vill med. Själv tycker jag det är både förbannat kul och bra träning i kombination med vad som helst av andra former av träning.
Här är två filmsnuttar där jag försöker åt
Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 21:50Det kan ju verkar lite fånigt att springa runt i skogen, klättra i träd och slå på stockar men lika fånigt som att ta bilen till ett gym och sen betala pengar för sitta bland 20 andra och cykla på en cykel som inte rör sig kan det nog aldrig bli. 🙂
Det kan ju verkar lite fånigt att springa runt i skogen, klättra i träd och slå på stockar men lika fånigt som att ta bilen till ett gym och sen betala pengar för sitta bland 20 andra och cykla på en cykel som inte rör sig kan det nog aldrig bli. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 December 2010, 01:56Jag körde stenåldersträning idag. Maxade bänkpress hemma utan nån som stod bakom.
Spännande: Klara eller dö....
Jag körde stenåldersträning idag. Maxade bänkpress hemma utan nån som stod bakom.
Spännande: Klara eller dö....