Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 10:57Om den maten var tillräckligt bra för hundra år sedan, så duger den åt dagens kontorsråttor med kompressionsstrumpor och tränings-appar!
Om den maten var tillräckligt bra för hundra år sedan, så duger den åt dagens kontorsråttor med kompressionsstrumpor och tränings-appar!
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 11:10Träningsredskap inom odalträningen är spett, spade och yxa. En av träningsformer blir att bryta väg i stiglöst land.
Min gamla morfar som var nybyggare uppe i Svappavaara skulle kunna vara PT om han var vid liv. 😀
Träningsredskap inom odalträningen är spett, spade och yxa. En av träningsformer blir att bryta väg i stiglöst land.
Min gamla morfar som var nybyggare uppe i Svappavaara skulle kunna vara PT om han var vid liv. 😀
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 11:37Städa dig i form?
Städa dig i form?
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 12:20Hugga hål i isen, ta upp vatten, värma om möjligt, tillsätta såpa, doppa ner kläder och annat som behöver tvättas, skölja tvätten i vaken och hoppas på sol, så att det torkar någorlunda innan värmen i stugan får göra det sista.
OK, det blir mer vedhuggni
Hugga hål i isen, ta upp vatten, värma om möjligt, tillsätta såpa, doppa ner kläder och annat som behöver tvättas, skölja tvätten i vaken och hoppas på sol, så att det torkar någorlunda innan värmen i stugan får göra det sista.
OK, det blir mer vedhuggni
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 12:23Kul med respons. Nu var det mest ett alternativ till konventionell träning jag funderade över. Angående mat så försöker jag äta bra, vanlig mat. Skalar mina morötter själv liksom. Så lite E som möjligt.
Träning som är allsidig funkar bäst för mig. Visst,
Kul med respons. Nu var det mest ett alternativ till konventionell träning jag funderade över. Angående mat så försöker jag äta bra, vanlig mat. Skalar mina morötter själv liksom. Så lite E som möjligt.
Träning som är allsidig funkar bäst för mig. Visst,
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 12:23>>Städa dig i form?<<
Något för gymen att fundera på för att spara en utgiftspost. Ställ fram några pimpa moppar i lokalen och kalla träningsformen "Brooming"
>>Städa dig i form?<<
Något för gymen att fundera på för att spara en utgiftspost. Ställ fram några pimpa moppar i lokalen och kalla träningsformen "Brooming"
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 12:34Visst är det kul att leka med barnen, men vad har det med "bra träning" att göra?
Visst är det kul att leka med barnen, men vad har det med "bra träning" att göra?
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 12:48När man är stenåldersvältränad (alternativt stenåldersutsvulten) har man väl alltid tvättbrädan med sig? 🙂
När man är stenåldersvältränad (alternativt stenåldersutsvulten) har man väl alltid tvättbrädan med sig? 🙂
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 13:06Magnus: se min avatar!
Min ursprungliga plan var att jag skulle göra 10 lyft med sonen varje dag och allteftersom han blev tyngre skulle jag bli starkare. Kom tyvärr av mig innan jag blev speciellt jättestark. Hade vara intressant när man kunde bolla omk
Magnus: se min avatar!
Min ursprungliga plan var att jag skulle göra 10 lyft med sonen varje dag och allteftersom han blev tyngre skulle jag bli starkare. Kom tyvärr av mig innan jag blev speciellt jättestark. Hade vara intressant när man kunde bolla omk
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 13:16Lars.
Bra synpunkt, speciellt numera. Förr fanns ej bråkdelen så många levande tvättbrädor som nu.Magnus.
Som ensamstående pappa med son + 10 - 15 grannungar i huset så blev det svettigt. Rundpingis var en höjdare med brädbitar, skoklackar etc..
Eller u
Lars.
Bra synpunkt, speciellt numera. Förr fanns ej bråkdelen så många levande tvättbrädor som nu.
Magnus.
Som ensamstående pappa med son + 10 - 15 grannungar i huset så blev det svettigt. Rundpingis var en höjdare med brädbitar, skoklackar etc..
Eller u