Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 12:58Idag känner jag mig glad och förväntansfull för jag ska köra spinningpass ikväll igen för en annan instruktör som av vissa ses som THE KING...
Ska bli riktigt intressant och se hur han är.
Idag känner jag mig glad och förväntansfull för jag ska köra spinningpass ikväll igen för en annan instruktör som av vissa ses som THE KING...
Ska bli riktigt intressant och se hur han är.
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 13:11Kommer kungen med hela Elviskostymen och allt?
Kommer kungen med hela Elviskostymen och allt?
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 14:27Har faktiskt ingen aning, Andreas men de kunde ju verkligen bli ett roligt pass isf
Har faktiskt ingen aning, Andreas men de kunde ju verkligen bli ett roligt pass isf
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 21:08oj The King, inte illa.
Du får skriva en recention. Jag misstänker dock att han får det svårt med
de förväntningarna.
oj The King, inte illa.
Du får skriva en recention. Jag misstänker dock att han får det svårt med
de förväntningarna.
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 23:01Hej Hans L recension? Nej tycker inte de blir rättvisande.
Han hade säkert ett jättebra pass för de som är lite vana o har fått upp ett bra flås, men de har inte jag. Jag fick sitta en del på cyklen för jag inte klara av nåt annat. Va på väg o ge upp i
Hej Hans L recension? Nej tycker inte de blir rättvisande.
Han hade säkert ett jättebra pass för de som är lite vana o har fått upp ett bra flås, men de har inte jag. Jag fick sitta en del på cyklen för jag inte klara av nåt annat. Va på väg o ge upp i
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 19:49asch det lät ju väldigt likt ett vanligt spinningpass,
maybe he will grow on you 😉
asch det lät ju väldigt likt ett vanligt spinningpass,
maybe he will grow on you 😉
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 21:34Är glad å trött efter ett skönt boxpass. Glad för att instruktörskan som hade det idag har jag inte kört för på över ett halvår. Och hon har utvecklats riktigt mycket som instruktör, och gått från medioker till att ha blivit rikitgt bra! Otroligt skoj att
Är glad å trött efter ett skönt boxpass. Glad för att instruktörskan som hade det idag har jag inte kört för på över ett halvår. Och hon har utvecklats riktigt mycket som instruktör, och gått från medioker till att ha blivit rikitgt bra! Otroligt skoj att
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 21:56Hans: Nog jag som får växa ifatt hans pass istället 😀
Visst e de skönt o se människor som utvecklas och framför allt när de ska inspirera andra
Ni här på denna sajten är de som inspirerat mig mest senaste veckan, eftersom jag va redo o ge upp spinnin
Hans: Nog jag som får växa ifatt hans pass istället 😀
Visst e de skönt o se människor som utvecklas och framför allt när de ska inspirera andra
Ni här på denna sajten är de som inspirerat mig mest senaste veckan, eftersom jag va redo o ge upp spinnin
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 21:59Ikväll har jag inte kunnat träna, har varit på en trevlig dejt istället 😀 får se va de kan bli av detta om inte annat så en vän...
Ikväll har jag inte kunnat träna, har varit på en trevlig dejt istället 😀 får se va de kan bli av detta om inte annat så en vän...
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 22:39Annette, snittpuls över 90? Duscha efteråt? Då kan du regga tiden som träning 😉
EDIT: Och grattis, såklart
Annette, snittpuls över 90? Duscha efteråt? Då kan du regga tiden som träning 😉
EDIT: Och grattis, såklart