Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 22:46Jag har också varit på dejt idag(t-)
Jag har också varit på dejt idag(t-)
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 22:49Nertumme på det???
Nertumme på det???
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 22:53Ja...
Ja...
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 08:47Peter: TACK Nej ingen "hög" puls. Bara lugnt o sansat, kanske lite över min vanliga vilopuls...
Min va (t+) men de e ju så mkt som ska stämma för att de ska bli (V)
Peter: TACK Nej ingen "hög" puls. Bara lugnt o sansat, kanske lite över min vanliga vilopuls...
Min va (t+) men de e ju så mkt som ska stämma för att de ska bli (V)
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 13:01The Wicked witch is gone *sings*
Gott humör, många anledningar 🙂 Bra möte på Arbetsterapin, rolig promenad, en av deltagarna hade sin hund med som är helgalen 😀 jättesöt.
2 promenader hittills idag och det är bara lunchtid. Veckan har varit över förvän
The Wicked witch is gone *sings*
Gott humör, många anledningar 🙂 Bra möte på Arbetsterapin, rolig promenad, en av deltagarna hade sin hund med som är helgalen 😀 jättesöt.
2 promenader hittills idag och det är bara lunchtid. Veckan har varit över förvän
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 13:13Känner mig glad, hittade en bra skiva på Spotify förut: "weapons of mass destruction"
En skön blandning av massa olika musik.
Känner mig glad, hittade en bra skiva på Spotify förut: "weapons of mass destruction"
En skön blandning av massa olika musik.
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 13:22Nyfiken! Undersöker saken... har en känsla av att det inte är min typ av musik dock 😉
Nyfiken! Undersöker saken... har en känsla av att det inte är min typ av musik dock 😉
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 13:23Äh, det är är verkligen allt... från hiphop till trance till EBM till rock
Äh, det är är verkligen allt... från hiphop till trance till EBM till rock
Quote from Funbeat user on 17 January 2009, 17:37Idag känner jag mig nöjd för att ha lagt mig i tid igår kväll, upp o chatt o telefonsamtal med en trevlig grabb, sen cykla ner o gick ett jympa-pass medel där jag va helt okoncentrerad, hade nog en liten flirt där kanske (#) fick håll för första gången
Idag känner jag mig nöjd för att ha lagt mig i tid igår kväll, upp o chatt o telefonsamtal med en trevlig grabb, sen cykla ner o gick ett jympa-pass medel där jag va helt okoncentrerad, hade nog en liten flirt där kanske (#) fick håll för första gången
Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 17:18Idag känner jag mig för att deportera alla främmande baciller & virus från min kropp!
Längtar efter att få jobba och få träna igen...
Idag känner jag mig för att deportera alla främmande baciller & virus från min kropp!
Längtar efter att få jobba och få träna igen...