Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig x för att x. …
You need to log in to create posts and topics.

Jag känner mig ynklig pga förkylningen i kroppen. 🙁

Ja dessa förbaskade bacilusker :@ kunde inte träna ikväll pga huvud- och halsont (t-) shit precis när man kommit igång o tycker de e riktigt roligt så får man sånt här bakslag

Idag känner jag mig stolt över min syster, då jag hade med min syster på spinning, hennes första spinn-pass på 5 år. Lyckades lura med henne på ett RPM-pass med förvändningen att "det är inte så farligt, det är rätt lugnt". 🙂
Hon hotade med att sluta tr

Ja usch, tänk å vara kvinna och bli svettig, Usch!

Jag misstänker starkt att sadlarna är förmjuka, så hon sitter på mjukdelarna istället för sittknölarna.

Det ska svettas, då vet man att man kämpat! 🙂

Fast nu vill jag ägna mig åt osvettiga övningar på tu man hand. Nån som vill va med?

Gillar du inte att att göra svettiga övningar på tu man hand?

Det också!

Anders: Jag har ju oxå precis börjat på spinning och jag får oxå ont i rumpan o sittknölarna/benen. Fick ett förslag ifrån någon här inne att de hade med en gelésadel, kanske de kan va nåt, har inte själv provat än.

Anette, skrota gelsadeln direkt! Problemet är att du har det för mjukt. I lördags cyklade jag tre timmar utan cykelbyxor på en stenhård ostoppad Brookssadel. Den är grymt skön. Sadlarna på spinningen får jag ont i rumpan av efter 5 min, trots att jag har