Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 17:19Jag känner mig ynklig pga förkylningen i kroppen. 🙁
Jag känner mig ynklig pga förkylningen i kroppen. 🙁
Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 19:21Ja dessa förbaskade bacilusker :@ kunde inte träna ikväll pga huvud- och halsont (t-) shit precis när man kommit igång o tycker de e riktigt roligt så får man sånt här bakslag
Ja dessa förbaskade bacilusker :@ kunde inte träna ikväll pga huvud- och halsont (t-) shit precis när man kommit igång o tycker de e riktigt roligt så får man sånt här bakslag
Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 20:14Idag känner jag mig stolt över min syster, då jag hade med min syster på spinning, hennes första spinn-pass på 5 år. Lyckades lura med henne på ett RPM-pass med förvändningen att "det är inte så farligt, det är rätt lugnt". 🙂
Hon hotade med att sluta tr
Idag känner jag mig stolt över min syster, då jag hade med min syster på spinning, hennes första spinn-pass på 5 år. Lyckades lura med henne på ett RPM-pass med förvändningen att "det är inte så farligt, det är rätt lugnt". 🙂
Hon hotade med att sluta tr
Quote from Rasmus Olsson on 21 January 2009, 20:53Ja usch, tänk å vara kvinna och bli svettig, Usch!
Jag misstänker starkt att sadlarna är förmjuka, så hon sitter på mjukdelarna istället för sittknölarna.
Ja usch, tänk å vara kvinna och bli svettig, Usch!
Jag misstänker starkt att sadlarna är förmjuka, så hon sitter på mjukdelarna istället för sittknölarna.
Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 20:54Det ska svettas, då vet man att man kämpat! 🙂
Det ska svettas, då vet man att man kämpat! 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 21 January 2009, 20:54Fast nu vill jag ägna mig åt osvettiga övningar på tu man hand. Nån som vill va med?
Fast nu vill jag ägna mig åt osvettiga övningar på tu man hand. Nån som vill va med?
Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 20:57Gillar du inte att att göra svettiga övningar på tu man hand?
Gillar du inte att att göra svettiga övningar på tu man hand?
Quote from Rasmus Olsson on 21 January 2009, 20:58Det också!
Det också!
Quote from Funbeat user on 22 January 2009, 06:29Anders: Jag har ju oxå precis börjat på spinning och jag får oxå ont i rumpan o sittknölarna/benen. Fick ett förslag ifrån någon här inne att de hade med en gelésadel, kanske de kan va nåt, har inte själv provat än.
Anders: Jag har ju oxå precis börjat på spinning och jag får oxå ont i rumpan o sittknölarna/benen. Fick ett förslag ifrån någon här inne att de hade med en gelésadel, kanske de kan va nåt, har inte själv provat än.
Quote from Rasmus Olsson on 22 January 2009, 07:41Anette, skrota gelsadeln direkt! Problemet är att du har det för mjukt. I lördags cyklade jag tre timmar utan cykelbyxor på en stenhård ostoppad Brookssadel. Den är grymt skön. Sadlarna på spinningen får jag ont i rumpan av efter 5 min, trots att jag har
Anette, skrota gelsadeln direkt! Problemet är att du har det för mjukt. I lördags cyklade jag tre timmar utan cykelbyxor på en stenhård ostoppad Brookssadel. Den är grymt skön. Sadlarna på spinningen får jag ont i rumpan av efter 5 min, trots att jag har