Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 18:01b-b-b-b-b-b-biiinggoooooo 😀
sicket jädra harvande med nått som just då kändes som världens sämsta hemsida ... men nu känns det bra (hv)
nån mer som ska gå?
b-b-b-b-b-b-biiinggoooooo 😀
sicket jädra harvande med nått som just då kändes som världens sämsta hemsida ... men nu känns det bra (hv)
nån mer som ska gå?
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 18:05Inte jag:-)
Inte jag:-)
Quote from Fredric Lagerström on 26 January 2009, 18:11Bruse ska nog gå.
Bruse ska nog gå.
Quote from Rasmus Olsson on 26 January 2009, 19:26Nej
Nej
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 19:28Tror inte att Håkan blir ensam på konserten, även om ingen FB:are går dit. Tror det blir några fler som ser konserten...:-)
Tror inte att Håkan blir ensam på konserten, även om ingen FB:are går dit. Tror det blir några fler som ser konserten...:-)
Quote from Rasmus Olsson on 26 January 2009, 19:30Idag känner jag mig irriterad över ett irriterande och kliande öga. Har pollensäsongen redan börjat?
Idag känner jag mig irriterad över ett irriterande och kliande öga. Har pollensäsongen redan börjat?
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 19:46Bruse kanske inte är där men Bruce är definitivt där, annars blir jag besviken (H)
känner mig som a-rappa-pappa-pappa-pappa-pappa-pappa-pappa-pappa-paddiapp på julafton, ni vet 😀
Bruse kanske inte är där men Bruce är definitivt där, annars blir jag besviken (H)
känner mig som a-rappa-pappa-pappa-pappa-pappa-pappa-pappa-pappa-paddiapp på julafton, ni vet 😀
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 20:16Paddivaddå???
Paddivaddå???
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 22:00Helena, "Aracuan, den här hackspetten är djungelns pajas"
http://se.youtube.com/watch?v=SAHk8nPAa-8
Helena, "Aracuan, den här hackspetten är djungelns pajas"
http://se.youtube.com/watch?v=SAHk8nPAa-8
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 22:07exakt han, det svåra var att räkna rätt på på hur många pappa det var ... (H)
exakt han, det svåra var att räkna rätt på på hur många pappa det var ... (H)