Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig x för att x. …
You need to log in to create posts and topics.

Lisa..... jo det är tur det. Själv har jag inte åkt mycket skidor men ska ändå ge mig på vasaloppet nu i mars.(#) Men jag tror det går bra 🙂

Tack för det Aadu. Det får vara slut med "Mr Nice Guy" nu. Ingen blir poppis på att vara snäll ändå.

Trist, Andreas. Det är aldrig kul att känna sig utnyttjad. Jag borde också lära mig att sluta lita på folk ohämmat och sluta utgå ifrån att folk har goda och seriösa intentioner. Inte för att någon utnyttjat mig för min generositet med pengar (är fattig j

Se guldet när du håller det i handen Andreas - nu kan du ju ragga ny icke-sviklig reskamrat på FB. 🙂 Man måste se det positiva i livet, inte shitet!

Haha, Carina. Nån som vill följa med och möta våren i Paris i början av april? 😉

Daniel.. se där, lycka till då! Jag har siktet inställt på 2010 😀 du får återkomma med rapport om hur d kändes sen..
Aadu.. till ica blir det hundspannet, alternativt renen då.. men han tycker bättre om att mumsa på höet 😉

Ahh men asså.....
Sitter i samma sits som dig Lisa.
Jag införskaffade mig ock nya laggar och rullisar i höstas i tron att jag skulle deltaga i vasan.
Har ej heller stått på laggar sen jag gick typ i andra klass...

Men mitt #¤%&# knä gav upp.
Så nu står j

Vad är det för puckobrud du fått fatt i Andreas! Inlines-säsongen blomstrar ju i början av april i Paris!!!!!! Medan gruset ligger visset överallt här hemma i gråblasket...

Mmm.... låt mig återigen, här och nu på officiellt vis ta avstånd från alla puckon som vill tränga sig på i mitt liv. Försvinn! Ni har inte här att göra!

Sådär! Borta! 😉

Inte så ovanligt att tanter velar in i det sista iofs...