Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig x för att x. …
You need to log in to create posts and topics.

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Pulsklocka! Jag glad!

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

..O ja känner mig nördig lycklig över att nu äga ett par längdskidor och att en efterlängtad klättersele tillslut anlänt med posten (H:)

Åhh mysigt grattis! 🙂

Jag hoppas på längdsskidor nästa år, får se hur saker och ting artar sig.

Men jag fortsätter med weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee weeeeeeeeeeeeeeeeeee

(H:)

Får väl säga desamma 🙂

Det blir kul! Sist ja stog på ett par va väl i högstadiet... kan ju gå lite som d går till en början..

Marie, vad blev det för pulsklocka? Nåt avancerat?

Nej inget avancerat, tyvärr.
Mamma köpte 3 nummer av iform till mig i julklapp och som prenumerations present så fick jag också en pulsklocka. Pulse Sonic k5505. Men den gör de viktigaste, medel puls och maxpuls under ett pass. Räknar tydligen kalorier o

Lisa Bodde inte du i djupaste norrland?? Jag trodde man föddes med längdskidor där(#).

Daniel, ...ja det trodde ju jag också(!) Det måste ha blivit en allvarlig miss med mig.. Tur att det går att åtgärda. (H)

Jag känner mig som en total idiot idag som har litat på en person och blivit sviken om och om igen. Inte bara det, utan nu vill hon dra sig ur en förbetald resa och lämna mig med hela räkningen. Pengarna är väl en sak, men det känns som om jag kanske bo

Tråkigt Andreas, verkligen. Jag har vart med om det temat ungefär. Jag har lärt mej att tex förbetalda biobiljetter kan återlösas i kassan tom 15 min före föreställning.

Men Lisa. Om du nu inte stått på längdlaggar på ett tag. Du tar väl sparken till Ica