Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 17:45Trist Andreas och oförskämt av sällskapet. Jag skulle då aldrig hoppa av en vårresa till Paris, så det så!!
Trist Andreas och oförskämt av sällskapet. Jag skulle då aldrig hoppa av en vårresa till Paris, så det så!!
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 19:47Lider med dig Andreas, riktigt dålig stil av den där tjejen.
Har råkat ut för samma sak även om hon den gången stod för sin del av resan så är det ju känslan av att bli sviken av nån man litar på samt besvikelsen av att nåt man sett fram emot inte blir av
Lider med dig Andreas, riktigt dålig stil av den där tjejen.
Har råkat ut för samma sak även om hon den gången stod för sin del av resan så är det ju känslan av att bli sviken av nån man litar på samt besvikelsen av att nåt man sett fram emot inte blir av
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 19:49isch... trött är jag ikväll, var till simhallen och tog mig för lite bassängträning. 🙂 Var roligt och skönt att komma igång med det igen.
isch... trött är jag ikväll, var till simhallen och tog mig för lite bassängträning. 🙂 Var roligt och skönt att komma igång med det igen.
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 20:03You devious thing...en romantisk vår i Paris innebär möjligtvis inte flåna runt på stekhet asfalt i sisådär 42 km? Isåfall börjar hon få mina sympatier... 😉
You devious thing...en romantisk vår i Paris innebär möjligtvis inte flåna runt på stekhet asfalt i sisådär 42 km? Isåfall börjar hon få mina sympatier... 😉
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 20:16lol
lol
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 21:45Då ses vi där 2010 då Frippe 😉
Då ses vi där 2010 då Frippe 😉
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 21:47Ujj.....
Ska jag ta det som en dejt... 😉
Snacka om planering.
Ha ha
Ujj.....
Ska jag ta det som en dejt... 😉
Snacka om planering.
Ha ha
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 21:51"Ska jag ta det som en dejt"?? Ska jag ta det som att ni inte alls åtlytt mina ihop-parnings-instruktioner och varit iväg o testat tältpinnen? Det är den 31:e för längesen o ingen avrapportering. Suck. Vart är det här landet på väg?
"Ska jag ta det som en dejt"?? Ska jag ta det som att ni inte alls åtlytt mina ihop-parnings-instruktioner och varit iväg o testat tältpinnen? Det är den 31:e för längesen o ingen avrapportering. Suck. Vart är det här landet på väg?
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 21:53Inte lätt när hennes första lediga tid e i februari 2010..... 😉
Inte lätt när hennes första lediga tid e i februari 2010..... 😉
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 21:53E vi fortfarande singlar då då kan vi väl göra ett försök så blir kanske ialf Carina nöjd 😉
E vi fortfarande singlar då då kan vi väl göra ett försök så blir kanske ialf Carina nöjd 😉