Quote from Funbeat user on 22 January 2009, 08:08Ungefär som att "fett löser fett"... Tycker du det är hårt, gör det ännu hårdare. 😉
Ungefär som att "fett löser fett"... Tycker du det är hårt, gör det ännu hårdare. 😉
Quote from Funbeat user on 22 January 2009, 08:09Menar du att man får mindre ont om sadeln är hård??
När jag cyklar ute brukar jag ha jeansshorts o de gör mindre ont än om jag har mjuka byxor, så nåt ligger de kanske i det...
Menar du att man får mindre ont om sadeln är hård??
När jag cyklar ute brukar jag ha jeansshorts o de gör mindre ont än om jag har mjuka byxor, så nåt ligger de kanske i det...
Quote from Rasmus Olsson on 22 January 2009, 09:38Ja, för du ska sitta på sittknölarna, det är de som ska ta belastningen. har du för mjuk sadel, eller gelöverdrag, sjunker du ned för långt, och belastar mjukdelarna istället. Det är då du får ont.
Ja, för du ska sitta på sittknölarna, det är de som ska ta belastningen. har du för mjuk sadel, eller gelöverdrag, sjunker du ned för långt, och belastar mjukdelarna istället. Det är då du får ont.
Quote from Funbeat user on 22 January 2009, 09:41Ok alltid lär man sig nåt nytt (t+)
Ok alltid lär man sig nåt nytt (t+)
Quote from Rasmus Olsson on 22 January 2009, 09:45Visst är det härligt att alltid få lära sig nåt nytt?
Visst är det härligt att alltid få lära sig nåt nytt?
Quote from Funbeat user on 22 January 2009, 09:50Absolut (V) de livet e till för eller?
Absolut (V) de livet e till för eller?
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 17:47i dag känner jag mig glad för jag fick biljetter jag fick biljetter jag fick biljetter jag fick biljetter jag fick biljetter jag fick biljetter jag fick biljetter jag fick biljetter
😀
i dag känner jag mig glad för jag fick biljetter jag fick biljetter jag fick biljetter jag fick biljetter jag fick biljetter jag fick biljetter jag fick biljetter jag fick biljetter
😀
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 17:49Npågon som hakat upp sig...
Npågon som hakat upp sig...
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 17:50eller nån som skuttar upp och ner och är kanske lite mera än "bara" glad ... för jag fick biljetter jag fick biljetter 😀
ska du inte fråga till vad 😉
eller nån som skuttar upp och ner och är kanske lite mera än "bara" glad ... för jag fick biljetter jag fick biljetter 😀
ska du inte fråga till vad 😉
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 17:58Springsteen?
Springsteen?