Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 16:25Nu Lisa har jag bokat in mig på Norrlandståget. Till Vännäs... det måste nästan vara nästgårds va? 🙂
Nu Lisa har jag bokat in mig på Norrlandståget. Till Vännäs... det måste nästan vara nästgårds va? 🙂
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 18:48Ett stenkast bort! Vilken tid ska jag ha kaffet klart 😉
Ett stenkast bort! Vilken tid ska jag ha kaffet klart 😉
Quote from Rasmus Olsson on 13 February 2009, 18:54Oj! Jag vill ha en RR i fyrfärg!
Oj! Jag vill ha en RR i fyrfärg!
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 18:55Lagom till frukost blir bra. En stilla lördagsmorgon i maj... 😉
Lagom till frukost blir bra. En stilla lördagsmorgon i maj... 😉
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 18:59Har ja så gott om tid hinner ja ju baka frukostbullar också! Ställer ut en extra stol på balkongen då så får vi lapa morronsol
Har ja så gott om tid hinner ja ju baka frukostbullar också! Ställer ut en extra stol på balkongen då så får vi lapa morronsol
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 19:05Åh, passa dig! Serverar du frukostbullar och morgonsol så kanske jag glömmer bort att åka hem 🙂
Åh, passa dig! Serverar du frukostbullar och morgonsol så kanske jag glömmer bort att åka hem 🙂
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 19:09Kan fortfarande bli lite kallt på balkongen om nätterna i maj... haha
Kan fortfarande bli lite kallt på balkongen om nätterna i maj... haha
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 19:10De e lugnt. Jag tar med en filt.
De e lugnt. Jag tar med en filt.
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 19:16Ni skrämmer mig, dags att gömma sig igen *poff*
Ni skrämmer mig, dags att gömma sig igen *poff*
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 22:12Jag har nog aldrig känt mig x för att x... Hur känns det?
Jag har nog aldrig känt mig x för att x... Hur känns det?