Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 22:53Peter, snäppa upp fantasin ... hmmm ... nääää, sånt sysslar ju inte jag med *ler oskyldigt* menäää, kan du mena känna&klämma i stället?
Marie,
BU!
Management by fear 😀
Peter, snäppa upp fantasin ... hmmm ... nääää, sånt sysslar ju inte jag med *ler oskyldigt* menäää, kan du mena känna&klämma i stället?
Marie,
BU!
Management by fear 😀
Quote from Funbeat user on 14 February 2009, 00:00ohhh det känns bra, lite längre ned tack
ohhh det känns bra, lite längre ned tack
Quote from Jan Lundquist on 14 February 2009, 16:57Jag känner mig x för att x varje dag. Eftersom att x:en varierar i betydelse känner jag mig aldrig likadant.
Jag känner mig x för att x varje dag. Eftersom att x:en varierar i betydelse känner jag mig aldrig likadant.
Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 09:55Klart att Helena har en KK det kan man läsa mellan raderna! Det är inget att skämmas för...vi lever på 2000 talet
Klart att Helena har en KK det kan man läsa mellan raderna! Det är inget att skämmas för...vi lever på 2000 talet
Quote from Rasmus Olsson on 16 February 2009, 10:12Det handlar inte om att hon ska skämmas. Bara vi som är avis på henne.
Det handlar inte om att hon ska skämmas. Bara vi som är avis på henne.
Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 19:05Jag skäms inte för att jag inte har en KK!
Jag skäms inte för att jag inte har en KK!
Quote from Funbeat user on 17 February 2009, 09:04Kärt barn har många namn...
Kärt barn har många namn...
Quote from Funbeat user on 17 February 2009, 15:52WOHOOO!!! JAG HAR VUNNIT ETT PAR SKIDOR FRÅN NORDICA!!!!!! 😀
WOHOOO!!! JAG HAR VUNNIT ETT PAR SKIDOR FRÅN NORDICA!!!!!! 😀
Quote from Funbeat user on 17 February 2009, 17:26Grattis Marie!
Grattis Marie!
Quote from Funbeat user on 17 February 2009, 19:28Grattis Marie (t+)
Du kämpar å står i! Du om nån är värd priset! (Hoppas att du gillar att åka skidor 🙂 )
Grattis Marie (t+)
Du kämpar å står i! Du om nån är värd priset! (Hoppas att du gillar att åka skidor 🙂 )